بازدید 5442

هجوم هواداران استقلال به صفحه روحانی؛ مدیر و مربی ما را برکنار کنید

کد خبر: ۵۸۱۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 17 April 2016
هواداران تیم استقلال با هجوم به صفحه رئیس جمهور خواهان برکناری افشارزاده و مظلومی شدند.
به گزارش تابناک ورزشی، هواداران تیم فوتبال استقلال بعد از شکست سنگین تیمشان مقابل پرسپولیس به صفحه دکتر روحانی هجوم برده و خواهان برکناری مدیرعامل و سرمربی استقلال شدند. استقلالی ها که پس از شکست جمعه شب،روزهای سختی را پشت سرمی گذارند،چاره کار را در صفحه رییس جمهور دیده اند.به این امید که حسن روحانی صدای اعتراض آنها را بشنود.

در میان کامنت ها همه جور پیامی دیده می شود.

از اعتراض به محسن ترکی تا انتقاد از گودرزی و در نهایت حمله به هیات مدیره،سرپرست باشگاه و سرمربی تیم.

یک کاربر در این باره نوشته است:

اقای روحانی چطوری تیم پرسپولیس میتونه ده میلیارد بده برانکوواسه دوسال تابشه کلاچهارسال رونیمکتش باشه چراواسه استقلال کاری نمیکنید ماهم مربی خارجی خوب میخایم این بی عدالتی تاکجا.

هجوم هواداران استقلال به صفحه روحانی؛ مدیر و مربی ما را برکنار کنید

 کاربر دیگری هم نوشته:

...آقای رییس جمهور ! . متاسفانه در دو سال اخیر وزیر ورزش شما با انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل ناکارآمد و غیر متخصص و غیر متعصب برای تیم مردمی استقلال و در مقابل با حمایت های مادی و معنوی گسترده از تیم رقیب ( پیروزی ) باعث نارضایتی گسترده و خشم ملیون ها هوادار استقلال شده است . در سال منتهی به انتخابات ریاست جمهوری هواداران استقلال خواهان رسیدگی سریع و قاطع شما به این مساله و حضور نیروهای متعصب و بازگشت آرامش به باشگاه بزرگ استقلال هستند.

 کاربر دیگری با آی دی رضا تاجی نوشته است:اقای روحانی چرا این همه لابی و تبانی و ... رو میبینید تو فوتبال و حرفی نمیزنید... چطور برای تیم رقیب بیانیه صادر کردن وزیرتون اما داوری هایی که هفته هاست بشدت به ضرره استقلال کسی ککش نمیگزه؟ استقلال مظلوم...


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار