بازدید 3223

باشگاه فولاد محل پرورش ببر!

کد خبر: ۵۸۱۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 17 April 2016
مدیرعامل فولاد خوزستان در خصوص اظهار نظر جالب روز گذشته اسکوچیچ واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، علیرضا اژدری‌زاده در مورد پیروزی فولاد خوزستان در دیداری از هفته 26 لیگ برتر فوتبال ایران مقابل ملوان گفت:‌ بازی بسیار خوبی بود. در ادامه روند خوب تیم‌مان در نیم‌فصل دوم دیروز هم در یک بازی 6 امتیازی به برتری رسید.

وی افزود: با این پیروزی فاصله خودمان را نسبت به تیم‌های پایین جدول بیشتر کردیم و تقریبا از آن منطقه جدا شدیم. در دیدارهای روبرو با حریفان مستقیم‌مان خوشبختانه پیروزی‌های شیرینی رسیدیم. 12 امتیاز تا پایان فصل زمان باقی مانده که امیدواریم با کسب حداکثر امتیاز فصل را به خوبی به پایان برسانیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که تیمش با تیم‌های بالای جدولی بازی دارد اما با توجه به اینکه نه خطر سقوط را احساس می‌ کنند و نه شانس کسب سهمیه دارند، آیا بی‌انگیزه بودن بازیکنانشان مشکل‌ساز نخواهد شد، اظهار داشت: این شرایط برای اکثر تیم‌های حاضر در لیگ وجود دارد. 3 تیم در پایین جدول و 3 تیم هم در بالای جدول در حال رقابت برای سقوط نکردن و کسب سهمیه هستند. در این وضعیت سایر تیم‌ها برای اعتبار خودشان تلاش می‌کنند. ما می‌خواهیم وضعیت بهتری در جدول داشته باشیم و این شرایط جدول باعث نمی‌شود در مسابقات بی‌تفاوت باشیم. هنوز به حق‌مان نرسیدیم و برای کسب نتایج بهتر تلاش خواهیم کرد.

اژدری‌زاده در رابطه با مصدومیت مهرداد بایرامی در دیدار مقابل نفت تهران گفت: در جریان بازی وقتی این بازیکن آسیب دید، نگران شدم. در نیم‌فصل 2 مهاجم خوب به تیم اضافه کردیم که توانستند به ما کمک کنند. امیدوارم بایرامی هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد. او بازیکن جنگنده و باهوشی است که می‌تواند در فصل آینده به ما کمک کند.

وی در رابطه با اینکه اسکوچیچ در پایان بازی اعلام کرده در ابتدای فصل خواهان سگ شکاری بوده اما برای او گربه گرفتند و کم‌کم با تلاشی که شده این گربه‌ها را به ببرهای کوچک تبدیل کردند، اظهار داشت: باشگاه فولاد خوزستان محل پرورش ببر است. یک باشگاه بازیکن‌ساز هستیم که در بخش پایه و آکادمی بسیار قوی عمل می‌کنیم. همواره در سطح فوتبال کشور بازیکنان خوبی را در سطح ملی و اول فوتبال معرفی کردیم. اکنون هم مهره‌های خوبی در تیم «ب» و آکادمی خود داریم. اسکوچیچ  درست گفته که ببر دارد اما این ببرها از قبل بودند. ما دیگر سگ شکاری نخواستیم اما بازیکنان خوبی هم درکنار ببرهای خودمان گرفتیم.

مدیرعامل فولاد خوزستان در مورد بازی با استقلال خاطرنشان کرد: استقلال با وجود اینکه تیم بسیار خوبی است اما در بازی مقابل پرسپولیس در چالش بزرگی قرار گرفت. از این فرصت استفاده می‌کنیم تا پیروزی خوبی به دست آوریم. بازی بسیار حساسی در پیش داریم و تلاش‌مان را می‌کنیم.

اژدری‌زاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به زمان پرواز تهران به اهواز و اینکه آخرین هواپیما ساعت 22 و 20 دقیقه جمعه حرکت می‌کند، خواستار این شدیم که بازی ما یکی دو ساعت زودتر برگزار شود تا بتوانیم با آخرین پرواز جمعه شب به اهواز بازگردیم. با این اقدام هزینه یک شب بیشتر ماندن در تهران به باشگاه تحمیل نمی‌شود. البته مشکل پخش زنده مسابقه هم وجود دارد که امیدوارم هماهنگی‌های لازم در این مورد انجام شود

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی