بازدید 6293
۱

تصاویر غم‌انگیز از زباله‌دانی آزادی پس ازداربی

در حالی که از یک ماه قبل از بازی پرسپولیس و استقلال کمپین هایی بابت روز پاک در ورزشگاه آزادی ایجاد شده بود وتا بعد از بازی ورزشگاه را پاکیزه تحویل مسئولان ورزرشگاه دهند هرگز این اتفاق نیفتاد که هیچ بلکه صحنه های تاسف باری بعد از بازی خلق شد.
کد خبر: ۵۸۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 16 April 2016
دربی 82 پایتخت یک نقطه تاریک داشت، اتفاقی که همانند قبل باز هم تنها برای آن می‌توان افسوس خورد، آهی سرد کشید و هیچ نگفت که چرا خود ما هم برای خودمان خوب نمی‌خواهیم.

به گزارش تابناک ورزشی، در حالی که از یک ماه قبل از بازی پرسپولیس و استقلال کمپین هایی بابت روز پاک در ورزشگاه آزادی ایجاد شده بود و مدیران دو باشگاه سرخابی در بیانیه ای مشترک از این روز حمایت کرده و از هواداران خود خواستند تا زباله های خود را در کیسه های زباله بریزند و بعد از بازی ورزشگاه را پاکیزه تحویل مسئولان ورزرشگاه دهند هرگز این اتفاق نیفتاد که هیچ بلکه صحنه های تاسف باری بعد از بازی خلق شد.

دیروز آزادی باز هم شاهد رفتاری ناپسند از سوی هزاران هو‌اد‌ا‌رش بود، باز هم زباله تنها خلعتی بود که بر تن آزادی و سکوهایش به ارمغان آوردیم، ای کاش حال که مسئولان ورزشی به فکر ما نیستند و خبری از صندلی و سطل زباله در گوشه گوشه ورزشگاه نیست، کمی خودمان دلمان برای داشته‌هایمان بسوزد.

تصاویر غم‌انگیز از زباله‌دانی آزادی
تصاویر غم‌انگیز از زباله‌دانی آزادی
تصاویر غم‌انگیز از زباله‌دانی آزادی
تصاویر غم‌انگیز از زباله‌دانی آزادی
تصاویر غم‌انگیز از زباله‌دانی آزادی
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یک بار هم شده زشتی عمل تماشاگران را به خودشان باید نشان داد اینها میریزند ومیروند پشت سرشان را هم نگاه نمیکنن پس این بار نتیجه رفتار گذشته شان را پیش رویشان قرار دهید شاید ببینند که با آزادی چه کردند بهتر است بدانند که پاکیزگی شایسته ترین خلعت آزادی است!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست