بازدید 4627

خودروسازی ها خودروهای بی کیفیت خود را از رده خارج کنند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه خودروسازی های کشور باید خودروهای بی کیفیت خود را از رده خارج کنند، گفت:کیفیت پایین خودروها عامل مهم تلفات و حوادث رانندگی کشور است.
کد خبر: ۵۸۱۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 15 April 2016
حمیدرضا فولادگر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آمار بالای تلفات جاده ای درکشور گفت:بخشی حوادث جاده ای ناشی از اجرای مقررات رانندگی و بخشی ناشی از کیفیت پایین خودروها و غیر استاندارد بودن آنها است.

نماینده مردم اصفهان درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه یکی از خودروهای غیراستاندارد داخلی خودروی پراید است، افزود:استراتژی شرکت خودروسازی ساپیا جایگزین کردن خودرویی با کیفیت مناسب به جای پراید است، و باید یا سریعتر مسئله جایگزینی اجرا شود و یا استاندارد شود.

حمیدرضا فولادگر در نشست خبری
 
خودروسازان باید با انتقال تکنولوژی کیفیت خودروهای داخلی را ارتقاء دهند

فولادگر با اشاره به بازار انحصاری خودرو داخلی ادامه داد:شرایط انحصاری به نفع فروشنده بوده و خریدار نیز متضرر می‌شود، دراین حالت و به خاطر نبود رقیب بهایی به کیفیت محصول داده نشده و استانداردهای اجباری به شکل حداقلی اجرا می‌شوند.

وی با بیان اینکه خودروسازان باید با انتقال تکنولوژی کیفیت خودروهای داخلی را ارتقاء دهند، اظهار داشت: اکنون که در شرایط پساتحریم به سر می بریم،بازار خودرو باید از انحصار خارج شود و با ایجاد سرمایه گذاری های مشترک کیفیت خودروها سرو سامان پیدا کند.

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به نامگذاری سال 95 به "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل" تصریح کرد:حمایت از تولید داخلی باید هدف اصلی کشور باشد، اما بازار انحصاری نباید به قیمت غیراستاندارد بودن خودروهای تولید داخل تمام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم