بازدید 5372

نظر جالب کارشناس فوتبال در مورد قرعه‌ ایران در راه جام جهانی

کد خبر: ۵۸۰۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 12 April 2016
مرتضی محصص می‌گوید: ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه آسانی قرار نگرفته است.
به گزارش تابناک ورزشی،مرتضی محصص، رئیس کمیته توسعه و فنی فوتبال گفت: بازی با کره جنوبی و ازبکستان با توجه به تجربه ای که در بازی های جام جهانی 2014 برزیل داشته ایم، بسیار سخت است. بدون شک در گروه ساده ای قرار نداریم.

وی در ادامه بیان کرد: دو تیم ازبکستان و کره جنوبی، هر دو از نظر توان فیزیکی در سطح بالایی هستند. ضمن اینکه از نظر تاکتیکی شناخت بسیار خوبی از تیم ایران دارند. همچنین اطلاعات بسیار خوبی از نحوه بازی ما و تفکرات کی روش دارند. قطر نیز حریف سختی است البته ترجیح من بازی با قطر بود تا عربستان. تیم چین و سوریه نیز حریف دست و پا بسته ای برای ما نبوده و در مجموع در گروه راحتی قرار نداریم.

رئیس کمیته توسعه و فنی فوتبال خاطرنشان کرد: تیم ملی احتیاج به بازی با حریفانی از آمریکای جنوبی و اروپایی دارد تا بتواند از گروه خود صعود کند. صعود غیر ممکن نیست اما باید تدارکات خوب و بسیار قوی در کنار برنامه ریزی مدون داشته باشیم. ما امیدوار به صعود هستیم اما همانطور که در بالا اشاره کردم کارمان بسیار سخت است. هر چقدر دیدارهای تدارکاتی از تیم های امریکای جنوبی و اروپایی داشته باشیم؛ به نفعمان خواهد بود.

محصص در پایان گفت: بدون شک فدراسیون فوتبال همچون گذشته حمایت های خود را از تیم ملی به کار خواهد گرفت و امیدوار هستم با برنامه ریزی که کی روش برای بازی های ایران مقابل حریفان سختش در پیش می گیرد، فوتبال ایران همانند گذشته از گروه خود صعود کرده و در جام جهانی شاهد موفقیت این تیم باشیم.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم