بازدید 3321

پتروشیمی دومین فینال بسکتبال را هم برد؛نفت آبادان کنار کشید!

تیم بسکتبال صنعت نفت آبادان بعد از شکست مقابل پتروشیمی بندر امام تصمیم به کناره گیری از مسابقات گرفت. قرار بود بازی سوم و چهارم فینال لیگ برتر، روزهای پنجشنبه و جمعه (26 و 27 فروردین) به میزبانی نفت آبادان برگزار شود. قهرمان لیگ برتر تیمی است که در 4 بازی از 7 دیدار فینال به پیروزی برسد.
کد خبر: ۵۸۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۸ 11 April 2016
 تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام در دومین دیدار فینال لیگ برتر نیز نفت آبادان را شکست داد. 

به گزارش تابناک ورزشی، تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام که روز گذشته (یکشنبه) در بازی نخست فینال لیگ برتر،‌ میهمان خود نفت بندر امام را شکست داده بود در دومین دیدار نیز که در سالن اندیشه بندر امام برگزار شد با نتیجه 74 بر 55 از سد میهمان خود گذشت.

بازی سوم و چهارم فینال لیگ برتر، روزهای پنجشنبه و جمعه (26 و 27 فروردین) به میزبانی نفت آبادان برگزار خواهد شد. قهرمان لیگ برتر تیمی است که در 4 بازی از 7 دیدار فینال به پیروزی برسد. 

درک باوئرمن، سرمربی آلمانی تیم ملی ایران، تماشاگر ویژه این بازی بود.

الته این برد زیاد به مذاق مسئولان تیم ابادانی خوش نیامد زیرا آنها تصمیم گرفتند در اعتراض به اشتباهات داوری از ادامه این مسابقات کنار بکشند.

حسن مختاری در این مورد می گوید: من در سالن بودم و همه چیز را دیدم. به مسئول کمیته برگزاری لیگ نیز گفتم که از ادامه حضور در فینال انصراف می‌دهیم و جام نایب قهرمانی را هم نمی‌خواهیم. 

مختاری ادامه داد: ما تصمیم خود را گرفته‌ایم و مراتب اعتراض شدید خود را هم در مورد عملکرد داوران به فدراسیون اعلام کرده‌ایم. حالا در انتظار عکس‌العمل فدراسیون در مورد داوران هستیم تا در آن صورت در جلسه هیئت مدیره، تصمیم ثانویه‌ای بگیریم.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی