بازدید 14300
۱

مازیار زارع چه مشکلی با پرسپولیس و هوادارانش دارد؟

مازیار زارع که دو فصل پیش با گرفتن پنالتی پرسپولیس به عنوان دروازه بان در آزادی، نعره شادی سر داد و البته مورد فحاشی تماشاگران پرسپولیسی هم قرار گرفت، بار دیگر خاطره ی بازی های ضعیفش در این تیم تهرانی را زنده کرد و باعث شد هواداران تیم سرخپوش هم دست از بداخلاقی با او برندارند چرا که خود او این ماجرای سریالی را تمام نمی کند.
کد خبر: ۵۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵ 09 April 2016
مازیار زارع پس از شکست دردناک 2 بر یک تیمش مقابل پرسپولیس در ثانیه های پایانی، از کوره در رفت و به طرز عجیبی به همه حمله می کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، این بازیکن سابق پرسپولیس که مشخص نیست چرا از پیراهن قرمز اینهمه کینه به دل گرفته و کی می خواهد دست از دشمنی با این باشگاه بردارد، طاقت باخت نداشت و به زمبن و زمان حمله کرد.

زارع که از شادی گل محسن مسلمان که حق هر گل زنی محسوب می شود، شاکی بود گفت: در فوتبال هزار و یک اتفاق رخ می‌دهد، اما از بعضی اتفاقات نمی‌شود به سادگی گذشت. از دوربین‌های تلویزیونی می‌خواهم از صورت و پای من فیلم بگیرند تا همه متوجه شوند که کمال کامیابی‌نیا به چه شکل مرا زخمی کرده‌ است. آقای فردوسی‌پور! این صحنه‌ها را در برنامه‌‌ات نشان بده. شاید کارشناسان برنامه شما بگویند صحنه‌ای که کامیابی‌نیا به روی من خطا کرد کارت نداشت، اما من می‌گویم او فوتبال جوانمردانه بازی نکرد و چنان لگدی سمت من پرتاب کرد که صورت و پایم آسیب دیدند. اگر فوتبال واقعا این است پس وای به حال این فوتبال.

زارع تصریح کرد: آقای کامیابی‌نیا! این آخرین رویارویی من و تو نبود، باز هم به هم خواهیم رسید. عجیب این است من به داور می‌گویم ببین کامیابی‌نیا چه خطایی کرده‌ ، اما او می‌گوید برخوردی بین شما رخ نداد. آقای کرمانشاهی! اگر خدا را قبول داری پای این حرفت بمان.
قهرمانی به چه قیمتی، اگر تکل کامیابی‌نیا کمی پایین‌تر بود پای من می‌شکست. قهرمانی به این قیمت که پای من را بشکنند؟ خیلی بد است در شهر خودمان سرمان را  بریدند.
هافبک ملوان درباره ناراحتی‌اش از محسن مسلمان بابت خوشحالی پس از گل او عنوان کرد: ما شده‌ایم مثل عربستانی‌ها چون دقیقا مثل عرب‌ها شادی می‌کنیم. بیایند پرسپولیس را قهرمان کنند و بقیه هم پی کارشان بروند.

مازیار زارع که دو فصل پیش با گرفتن پنالتی پرسپولیس به عنوان دروازه بان در آزادی نعره سر می داد و البته مورد عنایت تماشاگران پرسپولیسی هم قرار گرفت، بار دیگر خاطره ی بازی های ضعیفش در این تیم تهرانی را زنده کرد و باعث شد هواداران تیم سرخپوش هم دست از بداخلاقی با او برندارند چرا که خود او این ماجرای سریالی را تمام نمی کند.
 گویا او هنوز با موضوع خروجش از پرسپولیس کنار نیامده و انتقاد سکوهای آزادی از بازی های سنگین و کندش در تیم قرمزپوش را از ذهن کنار نگذاشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱
اقای مازیار خان زمانی که تو پرسپولیس هم بود با تمام بازیکنان ملوان مشکل داشت طرفشان نمی رفت این اقا بدرد فوتبال نمی خوره چون اخلاق حرفه ای نداره.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار