بازدید 4228

واکنش مدیرعامل سابق پرسپولیس به بازداشت معاون سابقش

کد خبر: ۵۷۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 05 April 2016
عباس انصاری‌فرد نسبت به خبر بازداشت یکی از معاونان سابق این باشگاه واکنش نشان داد.
به گزارش تابناک ورزشی، عباس انصاری‌فرد در خصوص بازداشت یکی از معاونان وقت باشگاه پرسپولیس که پیش از عید اتفاق افتاد گفت: از زمانی که قبل از عید آن اتفاق که افتاد تا به حال کار خاصی انجام نشده و تا جایی که من می‌دانم پرونده در مرحله بازپرسی بوده اما پرونده الان به دادگاه رفته است و بعد از آن دیگر خبری از آن ندارم.

وی در مورد اینکه چه اتفاقی افتاد تا معاون وقت باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت او در این باشگاه اظهار داشت: آن زمان قرار بود ما یک آکادمی استعدادیابی در دبی، تهران و برزیل به راه بیندازیم و به همین دلیل با باشگاه کروزیروی برزیل قرارداد امضا کردیم اما یکی از شرایطی که برای کار در دبی باید انجام می‌شد این بود که ما آنجا یک شرکت داشته باشیم. پس از آنکه شرکت را ثبت کردیم متوجه شدیم که مدیریت آن باید با فردی باشد که مقیم آنجاست و از آنجایی که منتظرالموعود مقیم دبی بود و معاونت پرسپولیس را بر عهده داشت شرکت را به نام او زدیم.

انصاری‌فرد  در ادامه گفت‌و‌گو با فارس داشت: در حدود یک میلیون دلار آن زمان برای هزینه‌های جاری در دبی نیاز داشتیم که این پول در توان پرسپولیس نبود و به همین دلیل آن پروژه مسکوت ماند اما منتظرالموعود شرکت دیگری به نام خودش ثبت کرد و با پرسپولیس قرارداد بست تا در دبی فعالیت‌های اقتصادی انجام دهد که 70 درصد درآمد آن به باشگاه برسد و 30 درصد آن در اختیار کارگزاران باشد که البته بعد از آن من از باشگاه پرسپولیس رفتم و او چند بار برای مدیران باشگاه نامه زد تا دوباره شرکت را فعال کنند که هیچ مدیری پاسخ او را نداد و بعد از آن وی هم تقاضای خسارت کرد. حتی ما که به دادگاه رفتیم گفتیم که شرکت برای خود باشگاه پرسپولیس بوده و آنها نمی‌توانند از باشگاه ادعای خسارت کنند. حتی صحبت در دادگاه هم بر همین اساس بود که چطور شرکتی که متعلق به باشگاه پرسپولیس است از این باشگاه تقاضای خسارت کرده است.

وی در پایان افزود: همان زمان به منتظرالموعود گفتم که شرکت را به باشگاه پرسپولیس واگذار و آن را اعلام کن که ادعایی علیه باشگاه نداریم تا همه چیز حل شود اما ظاهرا او نپذیرفت و گفته که ادعای مالکیت دارد. او مدعی است که خودش این شرکت را ثبت کرده و شاید هم این کار را کرده باشد اما زمانی که در پرسپولیس بود قانونا نمی‌توانست این کار را کرده باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی