بازدید 2141
سوژه روز

انکار اختلاف آشکار بین کمیته و وزارت توسط سرپرست باشگاه استقلال!

بهرام افشارزاده می‌گوید بین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک اختلاف نظر هست اما مشکلی بین دو ارگان به وجود نمی آورد!
کد خبر: ۵۷۷۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ 03 April 2016

مشاور وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل حوزه وزارتی این وزارتخانه می‌گوید هیچ اختلافی میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته المپیک وجود ندارد و ادامه می دهد: ما هیچ‌گاه در کار کمیته المپیک دخالت نکرده و نمی‌کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، بهرام افشارزاده با اشاره به در پیش بودن المپیک به عنوان مهم‌ترین رویداد ورزشی سال 95، می گوید:  با توجه به در پیش بودن بازی‌های المپیک، وزارت ورزش و جوانان تلاش کرده تا با نظارت بر عملکرد فدراسیون‌ها و همچنین هماهنگی و همدلی فضایی را به وجود بیاورد که با تمام توان ورزشکاران ایران راهی مهم‌ترین رویداد سال شوند.

او افزود: آماده‌سازی ورزشکاران برای بازی‌های المپیک کاری بسیار دشوار و مشکلی است. تلاش می‌کنیم تا با ایجاد یک هماهنگی بین وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و البته ایجاد هماهنگی‌های لازم با فدراسیون‌های المپیکی فضایی را به وجود بیاوریم که ورزشکاران در کمال آرامش تمرینات خود را دنبال کنند و مشکلی از نظر حمایت مالی نداشته باشند.

مشاور وزیر ورزش و جوانان با اشاره به دستور ویژه وزیر به فدراسیون‌های المپیکی و معاونین وزارتخانه برای حمایت از ورزشکاران، گفت: وزیر ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای به فدراسیون‌های المپیکی و معاونین وزارت ورزش و جوانان داده تا حمایت لازم و مناسب از ورزشکاران صورت پذیرد.

افشارزاده در مورد منابع مالی وزارت ورزش و جوانان برای سال 95 نیز گفت: با وجود اینکه حمایت بسیار خوبی از نظر مالی برای وزارت ورزش و جوانان صورت پذیرفته اما دغدغه‌های مالی همواره وجود دارد. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و امیدوارم با این روند بهترین شرایط آماده‌سازی برای ملی‌پوشان فراهم شود.

او به برخی اختلاف نظرها میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک اشاره کرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان هیچگاه در کار کمیته ملی المپیک دخالت نکرده و نخواهد کرد و در مورد فدراسیون های ورزشی نیز وظیفه‌اش نظارت و حمایت است.

مشاور وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: هیچ مشکلی میان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک وجود ندارد. البته برخی اختلاف نظرها در این میان وجود دارد که به پیشبرد امور کمک می‌کند و مشکلی برای هر دو بخش ایجاد نمی‌کند.

او در پایان با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک 2016، گفت: امیدوارم ملی‌پوشان ایران بتوانند در بازی‌های المپیک 2016 بهترین نتایج را کسب کنند. وزارت ورزش و جوانان نیز از هیچ کوششی برای حمایت از ورزشکاران دریغ نمی‌کند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست باشگاه استقلال در حالی اختلاف بین مردان کمیته و وزارت را منکر می شود که در دو ماه اخیر اختلافات فاحش مدیریتی بین مسئولان دو ارگان کاملا آشکار شده و حتی گودرزی و هاشمی وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک در صحبت های اخیر خود این اختلاف را خیلی علنی نشان داده اند. عجیب است که مسئول حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان به این راحتی اختلافات پیش آمده را جزیی می داند و می گوید مشکلی در فعالیت ها پیش نمی  آید!

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی