بازدید 3976
بازتاب

واکنش سرپرست باشگاه پرسپولیس به اظهارات تند دایی

سرپرست باشگاه پرسپولیس نسبت به صحبت‌های روز گذشته علی دایی واکنش نشان داد.
کد خبر: ۵۷۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 03 April 2016

علی‌اکبر طاهری می‌گوید: اصلا اتفاق خوبی نیست که اهالی فوتبال این طور در مورد هم صحبت می‌کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اظهارات روز گذشته علی دایی سرمربی صبای قم که گفته بود نمی‌دانم طاهری از کجا پیدایش شده و من جواب کسی را می‌دهم که وجاهت قانونی داشته باشد، گفت: تکلیف همه ما عمل به قانون است و ما هم طی مراحل قانونی کارها را پیش می‌بریم. هر تصمیمی که قانون در این خصوص بگیرد برای ما لازم‌الاجرا است و ما به آن احترام می‌گذاریم.

وی درباره ادبیات علی دایی و الفاظی که او برای طاهری به کار برده ادامه داد: دایی درباره من صحبت کرده و خود من که نمی‌توانم پاسخگوی حرف‌هایش باشم اما چیزی که می‌دانم این است که اصلاً اتفاق خوبی نیست که اهالی فوتبال این طور صحبت کنند و به دیگران توهین کنند. باید احترام‌ها حفظ شود و دایی بداند کسی با توهین کردن به هیچ‌جا نمی‌رسد. ما باید احترام همدیگر را حفظ کنیم و این اصلاً خوب نیست که به یکدیگر بی‌احترامی کنیم. من بیشتر از این در این باره صحبت نمی‌کنم.

طاهری در پایان در پاسخ به این سؤال که حجم شکایات از پرسپولیس و اتفاق‌هایی که پیرامون این باشگاه در چند وقت اخیر رخ داده آیا عجیب نیست، افزود: من صحبتی در این باره ندارم خود اهالی رسانه مسائل را تحلیل کنند و جواب خیلی از مسائل را خواهند گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی