بازدید 15874

امشب، پخش اولین سری برنامه «کلاه قرمزی»

برنامه «خاطره» به تهیه کنندگی و اجرای لعیا عباس میرزایی، از 27 اسفند ماه هر شب بعد از بخش خبری ساعت 19 در 26 قسمت 17 دقیقه ای به روی آنتن می رود
کد خبر: ۵۷۶۰۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲ 21 March 2016
برنامه «خاطره» امشب با پخش اولین سری برنامه «کلاه قرمزی» روی آنتن می‌رود.

 به گزارش تسنیم، برنامه «خاطره» به تهیه کنندگی و اجرای لعیا عباس میرزایی که از 27 اسفند ماه هر شب بعد از بخش خبری ساعت 19 در 26 قسمت 17 دقیقه ای به روی آنتن می رود؛ امشب نخستین تصاویر حضور «کلاه قرمزی و پسر خاله» در تلویزیون را پخش می‌کند.

در برنامه امشب، قرار است که نخستین تصاویر «کلاه قرمزی و پسر خاله» در تلویزیون که برای اولین بار در سال 1371 به عنوان مهمان در برنامه «جغجغه و فرفره»  حضور داشتند پخش شود.

پس از حضور عروسک «کلاه قرمزی» در این برنامه بود که این عروسک نوستالوژیکی به محبوبیت رسید.

 در برنامه «خاطره» تصاویر نوستالژی از جمله مستندهای اواخر دهه50 تا 70، سریال های قدیمی مانند «طاق نصرت» و «ازدواج پرماجرا» و فیلم های سینمایی از جمله «بی بی چلچله» و «هارولد و اسپیدی» پخش خواهد شد.

پخش تصاویر روز 13 بدر سال 1358 همراه با مصاحبه های مردمی، هفت سین شهدا، مستند ضرب سکه 20 ریالی برای سفره های هفت سین و مصاحبه های مردمی سال 1360 همزمان با جنگ تحمیلی از بخش های برنامه «خاطره» را تشکیل می دهد.

پخش اولین سری برنامه کلاه قرمزی، قصه قصه و نماهنگ های دهه 70 که از شبکه یک پخش شده بود از دیگر بخش های برنامه زیبای «خاطره» است. جالب است که خیلی از این تصاویر را مردم در دهه های گذشته به صورت سیاه و سفید تماشا کرده بودند که در برنامه «خاطره» در ایام نوروز این تصاویر بصورت رنگی به نمایش در می آید.

«خاطره» در روز مادر و 12 فروردین هم تصاویر نوستالژی مرتبط با این ایام را پخش می کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر