بازدید 4252

اولین پیروزی دو نماینده کشتی ایران در راه کسب سهمیه المپیک

کد خبر: ۵۷۵۸۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 20 March 2016
امید نوروزی و کمیل قاسمی نمایندگان اوزان 66 کیلوگرم کشتی فرنگی و 125 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در نخستین دیدارشان در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا به پیروزی دست یافتند.
به گزارش تابناک ورزشی، در سومین و آخرین روز از رقابت‌های گزینشی کشتی المپیک در قاره آسیا که از صبح امروز در شهر آستانه قزاقستان آغاز شده است امید نوروزی و کمیل قاسمی نمایندگان اوزان 66 کیلوگرم کشتی فرنگی و 125 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در نخستین دیدارشان مقابل حریفان به پیروزی دست یافتند.

در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی در دور نخست مقابل آمان نازاروف از ترکمنستان با نتیجه 8 بر صفر به پیروزی رسید.، وی در دور دوم با پان ژنگ دارنده مدال های طلا و برنز آسیا از چین مسابقه می دهد. نوروزی در صورت برتری در این دیدار در مرحله نیمه نهایی با راویندر از هند روبرو می شود.

کمیل قاسمی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر از سد کانجین نام، دارنده مدال برنز آسیا و بازی‌های آسیایی از کره جنوبی گذشت و گام به نیمه‌نهایی گذاشت. وی در این مرحله با دنگ ژی‌وی، دارنده مدال برنز آسیا از چین روبرو می‌شود.

دولت شبان‌بای از قزاقستان و آیال لازاریف از قرقیزستان در سوی دیگر جدول حضور دارند. در این وزن 11 کشتی‌گیر وزن‌کشی کرده‌اند.

در این رقابت‌ها تنها کشتی‌گیران فینالیست می‌توانند سهمیه المپیک را کسب کنند که تاکنون حمید سوریان و بشیر باباجان‌زاده نمایندگان کشورمان موفق به کسی سهمیه نشده‌اند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار