بازدید 5019

باباجان‌زاده هم در سهمیه المپیک موفق نشد

فرنگی‌کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان در مسابقه اول خود در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا با شکست مقابل حریق قزاق از کسب سهمیه المپیک بازماند.
کد خبر: ۵۷۵۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵ 19 March 2016
فرنگی‌کار وزن 130 کیلوگرم کشورمان در مسابقه اول خود در رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا با شکست مقابل حریق قزاق از کسب سهمیه المپیک بازماند.

به گزارش فارس، در ادامه رقابت‌های گزینشی المپیک در قاره آسیا بشیر باباجان‌زاده پس از استراحت در دور نخست در دور دوم مقابل نورماخان تینالی‌یف، قهرمان آسیا و بازی‌های آسیایی و نفر سوم جهان  از قزاقستان با نتیجه یک بر 4 شکست خورد و شانس کسب سهمیه المپیک را از دست داد.

در این رقابت‌ها تنها کشتی‌گیران فینالیست موفق به کسب سهمیه حضور در المپیک 2016 می‌شوند.

پیش از این و در روز اول مسابقات، حمید سوریان نیز با شکست مقابل حریف ژاپنی از کسب سهمیه وزن 59 کیلوگرم کشتی فرنگی بازمانده بود.

کشتی‌گیرانی که در این مسابقات موفق به کسب سهمیه‌ نشوند دو شانس دیگر هم دارند که البته به صورت جهانی برگزار می‌شود. اولین مسابقات گزینشی المپیک (برای تمام کشورها 2 تا 4 اردیبهشت 95 در اولان باتور مغولستان برگزار می‌شود که در هر وزن سه نفر در رشته مردان مجوز حضور در المپیک را کسب می‌کنند. دومین رقابت گزینشی المپیک نیز 16 تا 18 اردیبهشت 95 در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد شد که در هر وزن دو نفر اول رشته مردان مجوز حضور در بازی‌های المپیک را بدست می‌آورند.

در روز پایانی این مسابقات امید نوروزی در وزن 66 کیلوگرم کشتی فرنگی و کمیل قاسمی در وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد فردا، یکشنبه اول فروردین ماه به مصاف رقبای خود می‌روند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها