بازدید 4808

بازدید دستیار ویژه رئیس‌جمهور از فرودگاه امام(ره)

دستیار ویژه رئیس جمهوری بر حل مشکلات مسافران فرودگاه امام خمینی(ره) تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۵۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴ 18 March 2016
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اجرایی بامداد روز جمعه به نمایندگی از سوی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری، از بخش های مختلف فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) بازدید و بر حل مشکلات مسافران و خدمت رسانی هرچه بهتر به آنان تاکید کرد.

به گزارش ایرنا، حسین فریدون در جریان این بازدید ضمن گفت وگو با شماری از مسافران، در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

وی همچنین از بخش های مختلف این فرودگاه از جمله گمرک ، باربری و بخش گذرنامه بازدید کرد.
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اجرایی را در این بازدید، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، مسعود کرباسیان معاون وزیر اقتصاد و امور دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، علی عابد زاده رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، حسن قشقاوی معاون کنسولی و امور مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه و عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک ملی ایران و اعضای هیات مدیره این بانک، محمود نویدی مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) و رئیس پلیس فرودگاههای کشور همراهی می کردند.

حسین فریدون پس بازدید در جلسه ای که با حضور مسئولان ذیربط برگزار شد، بر رفع سریع مشکلات مسافران و تلاش برای خدمت رسانی هرچه بهتر به آنان، تاکید کرد.

در این جلسه، به تمام بخش ها از جمله گمرک و بازرسی دستورات لازم داده شد تا انجام مراحل ورود و خروج مسافران در کمترین زمان ممکن انجام گیرد. همچنین بر ضرورت تقویت ارتباط الکترونیک میان دستگاه های مسئول در فرودگاه با هدف ارائه بهترین خدمات به مسافران از طریق پنجره ها الکترونیکی، تاکید شد.

دستیار ویژه رئیس جمهوری در این جلسه با اشاره به مدیریت خوب تردد زائران میلیونی مراسم اربعین حسینی(ع) و با تاکید بر اینکه وقتی اراده کنیم ، می توانیم اقدامات بزرگی را به انجام برسانیم، گفت: تلاش گسترده ، وحدت رویه و همکاری و همدلی می تواند موجب به انجام رسیدن کارهای بزرگ شود.
وی با اشاره به ویژگی های فرودگاه های بین المللی در ارائه تصویری زیبا از یک کشور برای مسافران و گردشگران، بر اهتمام و تلاش مسئولان و بسیج همه امکانات برای ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران تاکید کرد.

حسین فریدون تصریح کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که مسافران در این فرودگاه، هنگام ورود و خروج، کمترین معطلی را داشته باشند و در کنار آن امکانات رفاهی و بهداشتی نیز تقویت شود.
دستیار ویژه رئیس جمهوری همچنین تلاش و اهتمام بیش از پیش همه دست اندرکاران بخش های ذیربط در فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) برای بهبود وضعیت و ارائه بهترین خدمات به مسافران بویژه در ایام نوروز را ضروری برشمرد.

در این جلسه معاون سیاسی و امنیتی وزیر کشور، رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ، معاون کنسولی وزارت خارجه و دیگر حاضران گزارشی را از اقدامات انجام شده در راستای توسعه شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) و برنامه ریزی ها و راهکارهای ارائه خدمات و امکانات در بخش های گوناگون فرودگاهی به مسافران و موانع و مشکلات موجود ارائه کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی