بازدید 5954
۴

آمار مصدومان چهارشنبه سوری به ۲۱۱ تن رسید

سخنگوی اورژانس کشور تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری تا ساعت 23 دیشب را 211 نفر اعلام کرد.
کد خبر: ۵۷۵۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۰ 16 March 2016
سخنگوی اورژانس کشور تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه‌سوری تا ساعت 23 دیشب را 211 نفر اعلام کرد.

مجتبی خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین مصدوم‌شدگان حوادث چهارشنبه‌سوری در سراسر کشور گفت: در حوادث چهارشنبه سوری 211 نفر شامل 198 مرد و 13 زن مصدوم شده و به اورژانس مراجعه کرده‌اند.

وی با بیان این که عمده مصدوم شدگان سنی کمتر از 20 سال داشته‌اند، گفت: یکی از مصدومان که 14 سال سن دارد، وضعیت وخیمی دارد.

وی با بیان این که 15 مورد قطع عضو در حوادث امسال داشتیم، گفت: کم‌سن‌ترین مصدوم نیز تا به این لحظه دختر بچه‌ای سه ساله است که انگشت دستش را از دست داد.

سخنگوی اورژانس کشور درباره استان‌های دارای بیشترین حادثه نیز گفت: استان‌های تهران و فارس بیشترین حوادث را به خود اختصاص داده‌اند.

به گفته خالدی بیشترین آسیب ها نیز سوختگی دست‌، پا، صورت، چشم و سر و گردن است.

وی تعداد جان باختگان چهارشنبه سوری تا این لحظه را نیز دو تن اعلام کرد و گفت:‌یکی آقایی 45 ساله که به علت استرس ناشی از صدای انفجار ایست قلبی کرده و دیگری پسری جوان است که در رشت جان خود را از دست داده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
ببخشیدکه این کلمه رو به کار می برم ولی باید بگم که این چهارشنبه سوری نیست که وحشی بازیه من نمیدونم چرا دولت یه فکری نمیکنه به نظرم مثل جریمه های رانندگی اینم از قبل اعلام کنه که هر کسی از این کارا کنه هم جریمه میشه هم تا آخر تعطیلات بازداشت، دیروز تو یه سایت خوندم که نوشته بود بازداشت میشن ولی ای کاش این مطلب رو مکرر تو تلویزیون اعلام میکردند تا مردم بدونن به نظرم دیروز چهارشنبه سوری نبود یه عملیات نظامی بود
به اونهايي كه خودشون رو به اين روز انداختند ميگم. اميدوارم خداشفا تون بده با يه عقل سالم كهديگه از اين بي عقلي ها نكنيد... يه سنت خوب را ببينيد چطور خراب كرديم!!!
من و چند تا از مادران کودکانی مهد کودوکی که پسرم در اونجاست روز گذشته یه آتیش کوچیک درست کردیم تا بچه هامون در حسرت مراسم چهارشنبه سوری نمونن. هم دور هم بودیم و خوش گذشت و هم به نوعی فرهنگسازی کردیم. امیدوارم بقیه مادرها هم همین کار رو انجام بدن تا انشاءالله چند سال آینده اوضاع بهتر بشه و شاهد این حوادث تلخ نباشیم.
خیلی ممنون از پیگیری و اطلاع رسانی
راستی کاش آمار تعداد کشته و زخمی شده های دیروز تصادفات رانندگی رو هم می دادید ! فکر کنم با توجه به آمار سالیانه کشور حداقل 50 60 نفری کشته داشته باشیم !
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل