بازدید 10200
۷

بیمارستان سازی ژاپنی ها در ایران

قائم مقام وزیر بهداشت در دیدار هیئت ژاپنی ابراز امیدواری کرد که گسترش همکاری ها باعث تحول در همکاری های خدمات سلامت شود.
کد خبر: ۵۷۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 13 March 2016
قائم مقام وزیر بهداشت در دیدار هیئت ژاپنی ابراز امیدواری کرد که گسترش همکاری ها باعث تحول در همکاری های خدمات سلامت شود.

به گزارش مهر، دکتر ایرج حریرچی در مراسم امضای تفاهم نامه با هیئت ژاپنی، گفت: خوشبختانه در مقطعی هستیم که توافقنامه جامع سرمایه گذاری به مبلغ ۱۰ میلیارد دلار بین مقامات دو کشور صورت گرفته است و ما توقع داریم بخش ویژه ای از آن به حوزه سلامت اختصاص یابد .

وی گفت: کشورهایی ماننند آلمان، ایتالیا، کره و چین برای ساخت مراکز درمانی در ایران اعلام آمادگی کرده اند.

قائم مقام وزیر بهداشت بر تسریع روند اجرایی شدن توافقات ژاپن و ایران تاکید کرد و گفت: با توجه به نظر مساعد رئیس جمهوری و نخست وزیر ژاپن برای ساخت دو بیمارستان توسط دولت ژاپن، انتظار داریم این توافقات با سرعت بیشتری اجرایی شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه ایران هلث در تهران ، گفت: از وزیر بهداشت و رفاه اجتماعی ژاپن نیز برای حضور در این برنامه دعوت رسمی خواهیم کرد.

حریرچی با اشاره به بازار کشورهای همسایه و وابستگی  سیستم های بهداشتی درمانی کشورهایی مانند افغانستان و عراق برای دریافت خدمات درمانی ابراز امیدواری کرد که همکاری های دوجانبه گسترش بیشتری یابد .

قائم مقام وزیر بهداشت در حاشیه امضای این تفاهم نامه نیز ابراز امیدواری کرد که با تامین و تجهیز از طرف همکاران ژاپنی و تامین نیروی انسانی و محل استقرار بتوانیم همکاری های مشترکی داشته باشیم.

حریرچی در پایان گفت: تفاهم نامه مشترکی را وزرای اقتصاد ایران و ژاپن مبنی بر کمک ۱۰ میلیارد دلاری ژاپن امضا کرده اند که انتظار می رود در زمینه ساخت بیمارستان های بالای هزار تخت و همچنین تجهیز و اداره به روز به لحاظ تکنولوژی های اطلاعاتی بتوانیم همکاری های مشترکی با ژاپن داشته باشیم.

تفاهم نامه همکاری کمک های مالی ژاپن برای برنامه غربالگری سرطان پستان امروز در حضور قائم مقام وزیر بهداشت به امضای دکتر اسدی لاری قائم مقام وزیر در امور بین الملل و کوبایاسی سفیر ژاپن در ایران رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۷
بگین بیان برامون فرهنگسازی کنن!! بقیه رو خودمون می سازیم!!
ما خیلی جالب هستیم مثلا موش ازمایشگاهی هستیم قرار بیمارستان بسازن دستگاه ها و دارو هاشون رو مردم ایران امتحان کنند خیلی باحالیم
حتما مکانش تهرانه!؟ خجالت خوب چیزیه بخدا !آپارتاید امکانات علمی در کشور بدتر از آلمان جنگ جهانهی دومه؟ بهترین پزشکان از خود راضی و بالاترین امکانات پزشکی و رفاهی و علمی در تهرانه؟چرا؟ بعد هر چه کمبود و بدبختیه مال دیگر استانها . شده چهارشنبه سوری . سرخی تو از من و زردی من به تو ! الان تهران همینه؟
حوزه سلامت با امنيت ملي ربط واثق دارد بايد محتاط بود.
انگار همه از جمله ژاپن چین آلمان و...فهمیدن نون تو ایران نه در صنعت بلکه در درمان هست
امیدوارم همزمان با ساخت بیمارستان و مراکز درمانی پزشک هم وارد کنند تا ما چشممون به چهار تا پزشک دلسوز هم بیفته و همش با دیدن پزشک یاد قلک کبف پول و عابربانک نبفتیم
امیدواریم سرنوشت سرمایه گذاری خارجی مانند ماجرای فرودگاه امام نشود
ساخت مرکز درمانی دقیقا منظور چیه؟ ینی بیان برای ما ساختمان بیمارستان بسازن؟ قراره دقیقا چی کار کنن؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار