بازدید 3155

فرهنگ‌سازی پلیس در آستانه چهارشنبه سوری

با تلاش های پلیس درسه شهرستان ورامین، قرچک و پاکدشت،۱۳۰ هزار عددمواد محترقه کشف شد.
کد خبر: ۵۷۳۹۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۴ 10 March 2016
فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به تلاش پلیس برای کاهش خطرات چهارشنبه آخرسال گفت: با تلاش های پلیس درسه شهرستان ورامین، قرچک و پاکدشت،۱۳۰ هزار عددمواد محترقه کشف شد.

به گزارش مهر، سرهنگ عبدالرضا ناظری با اشاره به برنامه های پلیس شرق استان تهران در روزهای پایانی سال اظهار داشت: پلیس از تمامی ظرفیت های خود در روزهای پایانی سال استفاده می کند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال افزود: پلیس با همکاری ادارات و نهادهای مختلف، برنامه های فرهنگی متعددی را طی روزهای اخیر در اماکن عمومی بویژه مدارس و مساجد اجرایی کرده است.

وی ادامه داد: حضور نیروهای پلیس و مأموران امدادی در مدارس و ارتباط با جوانان و نوجوانان و آگاه سازی آنان نسبت به خطرات استفاده از مواد محترقه، از جمله برنامه هایی است که طی روزهای اخیر انجام و در روزهای آینده نیز ادامه پیدا می کند.

سرهنگ ناظری اضافه کرد: پلیس معتقد است که باید در کنار فعالیت های قهری، فرهنگ سازی نیز در این زمینه انجام شود که آگاه سازی جوانان و نوجوانان نسبت به استفاده از مواد محترقه، در این زمینه نقش بسیار حائز اهمیتی را ایفا می کند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران عنوان کرد: پلیس از برخورد با کسانی که نسبت به تهیه و توزیع مواد محترقه تلاش کرده و ارامش مردم را بر هم می زنند نیز غافل نشده است.

سرهنگ ناظری یادآور شد: طی روزهای اخیر وبا تلاش های مأموران انتظامی شرق استان تهران، تنها در سه شهرستان ورامین، قرچک و پاکدشت، بیش از ۱۳۰ هزار عدد مواد محترقه کشف شد.

وی بیان کرد: تعدادی نیز در این رابطه دستگیر شدند و پس از طی مراحل قانونی و تشکیل پرونده، برای صدور حکم به مراجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: پلیس در برخورد با کسانی که آرامش مردم را بر هم زده و اختلال در نظم و امنیت جامعه ایجاد می کنند، جدی است و هیچ مسامحه ای در این زمینه صورت نخواهد گرفت.

سرهنگ ناظری تأکید کرد: خانواده ها باید نظارت و کنترل خود را بر روی فرزندانشان افزایش داده تا از وقوع حوادث ناگوار در روزهای پایانی سال جلوگیری به عمل آید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی