بازدید 3114

در سومین مراسم تقدیر از بنگاه ها و واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان

کد خبر: ۵۷۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 09 March 2016
در سومین مراسم تقدير از بنگاه ها و واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با حضور مسئولين کشوری و استانی و مديران صنعت، معدن و تجارت استان تهران از شركت گاندو تجارت تقدير شد. 
در سومین مراسم تقدیر از بنگاه ها و واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان
در اين مراسم كه روز دوشنبه 17اسفندماه سال جاري با حضور مسئولان در سالن همایش های هتل اسپینانس برگزار شد از میثم آهنگری مديرعامل شركت گاندو تجارت به عنوان واحد توليدي برتر حامی حقوق مصرف کنندگان در زمینه تولید و توزیع محصولات صوتی تصویری تقدير شد. آهنگری در رابطه با نقش موثر واحد های صنعتی در جلب رضایت مشتریان گفت : حمایت از حقوق مصرف کننده اولین وظیفه یک بنگاه اقتصادی است .
وی در رابطه با چگونگی انتخاب این مجموعه به عنوان واحد برتر گفت : رای خوب مشتریان لوازم صوتی و تصویری مبنای تجلیل از شرکت گاندو تجارت توسط سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده شد و 138 شرکت در این ارزیابی بررسی شده بوده اند که در نهایت از 52 واحد تقدیر شد .

وی افزود : طی 5 سال گذشته پس از درک صحیح از بازار و نیاز مصرف کشور چند اصل را سرلوحه ی کار خود قراردادیم . در وحله اول کیفیت محصول که دغدغه ی اصلی یک مشتری است را با تشکیل تیم بازرسی فنی و کنترل کیفیت تقویت کردیم ، در گام بعدی کاهش قیمت در فضای رقابتی و در آخر خدمات پس از فروش را به نحو احسنت ارائه نمودیم .

در این آیین که به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران برپا شد از52 بنگاه و واحد صنعتی برتر حامی حقوق مصرف کننده با اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان تقدیر به عمل آمد.

هاشمی استاندار تهران ، مس فروش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، سیدمحمود نوابی مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و جمعی از فعالان حوزه صنعت و تولید در اين مراسم حضور داشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار