بازدید 3798

ادامه صدرنشینی بارسا با 4 گل/مسی یک رکورد دیگر را هم شکست

تیم فوتبال بارسلونا با شکست ایبار موفق شد به صدرنشینی خود در رقابت های لالیگای اسپانیا ادامه دهد.
کد خبر: ۵۷۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 06 March 2016
در شب رکورد شکنی مسی بارسا موفق شد با 4 گل حریف گمنام خود را شکست دهد.
به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوپ دیدارهای هفته بیست‌و‌هشتم لالیگا، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه 4 بر صفر در خانه ایبار به برتری رسید.

منیر الحدادی که جای نیمار را در ترکیب اصلی کاتالان‌ها گرفته بود، در دقیقه 8 گل نخست را به ثمر رساند. لیونل مسی در دقیقه 41 گل دوم کاتالان‌ها را به ثمر رساند و در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی دومین گل خود و سومین گل بارسا را زد.

مسی با این دو گل شمار گل‌هایش در این فصل لالیگا را به 20 رساند تا اولین بازیکن در تاریخ فوتبال اسپانیا باشد که هشت فصل متوالی در لالیگا 20 گل یا بیشتر زده است. آخرین گل آبی‌و‌اناری‌ها را هم لوئیز سوارز در دقیقه 84 به ثمر رساند.

بارسا با این پیروزی قاطع، 72 امتیازی شد و حاشیه امنیت خود را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا موقتاً به 11 امتیاز افزایش داد. این سی‌وشمشین بازی متوالی بدون شکست بارسا در تمام رقابت‌ها بود.

هفته بیست‌و‌هشتم لالیگا امشب با سه دیدار دنبال می‌شود که در دو بازی همزمان از ساعت 20:45 سوسیه‌داد از لوانته پذیرایی می‌کند و بیلبائو میهمان اسپورتینگ خیخون خواهد بود. در آخرین بازی از ساعت 23، والنسیا از اتلتیکومادرید پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی لالیگا، بارسلونای 72 امتیازی، اتلتیکومادرید 61 امتیازی و رئال‌مادرید 60 امتیازی اول تا سوم هستند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار