بازدید 20031

گران‌ترین قیمت بلیت هواپیما به کیش

ارزان‌ترن قیمت بلیت هواپیما مربوط به مسیر شیراز-کیش معادل ۶۵هزار تومان است.
کد خبر: ۵۷۲۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 03 March 2016
ارزان‌ترن قیمت بلیت هواپیما مربوط به مسیر شیراز-کیش معادل ۶۵هزار تومان و گران‌ترین قیمت مربوط به مسیر تبریز-کیش معادل ۳۶۷هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد نیوز، در راستای آزادسازی قیمت بلیت هواپیما، هزینه سفر با هواپیما در ایام نوروز امسال با افزایش ۳۵ درصدی همراه شده است.

با اشاره به اعلام سازمان هواپیمایی و دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی، به غیر از دو ایرلاین که چندی پیش نسبت به تغییر قیمت‌های خود اقدام کرده بودند، سایر ایرلاین‌ها نیز در آستانه سال جدید باید قیمت بلیت هواپیما را تا ۳۵درصد آن هم به شرط افزایش کیفیت تغییر دهند.

بر اساس اجرای مصوبه آزادسازی قیمت بلیت هواپیما، سازمان هواپیمایی کشوری پس از مدت‌ها بحث و بررسی در خصوص آزادسازی قیمت‌ها سرانجام روند واقعی شدن قیمت حمل و نقل از آذرماه امسال، ‌ قیمت بلیت هواپیما در ۱۷۰ مسیر داخلی را اعلام کرد.

در آستانه سال جدید حدود قیمت بلیت هواپیما به مقصد جزیره کیش با تغییرات چندانی همراه نشده است. جزیره کیش یکی از پر رفت و آمد‌ترین مکان‌های توریستی برای گردشگران داخل کشور در ایام نوروز است، این منطقه به دلیل آب و هوای مناسب هر ساله با جذب گردشگران زیادی همراه می‌شود. فرودگاه کیش از نظر تعداد مسافرگیری، چهارمین فرودگاه پر رفت و آمد ایران است و روزانه پذیرای هزاران مسافر داخلی و خارجی است.

البته این جزیره در ماه‌هایی از سال بیش از سایر ماه‌ها با گردشگر داخلی و حتی خارجی همراه می‌شود چرا که علاوه بر جذابیت‌های خرید و گردشگری، دارای تفریحات متعدد آبی نیز است.. فرودگاه کیش با دو باند فعالش آمادگی نشست و برخاست هواپیماهای پهن پیکر است.

در جدول زیر حدود قیمت بلیت‌ مسیرهای به مقصد کیش آورده شده است:

گران‌ترین قیمت بلیت هواپیما به کیش
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس