بازدید 3947
۴
سوژه

واگذاری نفت به بخش خصوصی بعد از سکته مربی بدنساز!

در روزهایی که نفت تهران در برآورده کردن نیازهای اولیه خود هم ناتوان نشان می‌دهد، شایعاتی در مورد واگذاری این تیم به بخش خصوصی به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۵۷۱۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 02 March 2016
در روزهایی که نفت تهران در برآورده کردن نیازهای اولیه خود هم ناتوان نشان می دهد شایعاتی در مورد واگذاری این تیم به بخش خصوصی شنیده می‌شود، شایعاتی که باید دید تا چه حد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.
به گزارش تابناک ورزشی، نفت تهران که به دلیل ثابت مدیریتی در سال‌های گذشته همیشه نتایج خوبی را کسب کرده است این فصل شرایطی را تجربه می‌کند که پیش از این هرگز آن را درک نکرده بود. خرید ستاره‌هایی مثل پیام صادقیان، سیدجلال حسینی، نانگ و کارلوس سانتوس باعث شد که این تیم نتواند از پس هزینه‌های خود بر بیاید و نفت تهران که در سال‌های گذشته به جوان گرایی معروف بود با مشکلات زیادی روبرو شده است.

منصور قنبرزاده چند روز قبل و در جمع خبرنگاران مدعی شد چون قیمت نفت کاهش پیدا کرده، این تیم با این مشکلات عجیب روبرو شده است. نفت تهران تماشاگری ندارد که بتواند از بلیت‌فروشی آن درآمدزایی کند و سازمان لیگ هم نه از تبلیغات محیطی توانسته درآمدزایی کند تا این باشگاه بتواند بخشی از هزینه‌های خود را از این راه تامین کند.

نفت در حالی در این روزها با مشکلات مالی عجیب و غریب روبرو است که اگر وزارت نفت کمتر از یک درصد از بودجه خود را به این باشگاه اختصاص دهد باشگاه نفت تهران هرگز نیاز مالی پیدا نمی‌کند و می‌توانست به روند خوب سال‌های گذشته خود ادامه بدهد.

در روزهایی که نفت تهران در برآورده کردن نیازهای اولیه خود هم ناتوان نشان می دهد شایعاتی در مورد واگذاری این تیم به بخش خصوصی شنیده می‌شود، شایعاتی که باید دید تا چه حد رنگ واقعیت به خود می‌گیرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
با سلام
نفت داري مهم تر از تيم داري است . اصلا دليل داشتن تيم ورزشي به نفت چه . چرا اگر كارمندان رسمي باشند قابل قبول ولي وقتي بازيكن از خارج در تيم است جه به تيم داري توسط نفت.
بجاي اين بازيكانان كارشناس جارجي جذب ميكردنند.
سلام
"اگر وزارت نفت کمتر از یک درصد از بودجه خود را به این باشگاه اختصاص دهد باشگاه نفت تهران هرگز نیاز مالی پیدا نمی‌کند"!!!!!!!!!!!!!
به چه دلیل باید از بودجه وزارت نفت به تیم نفت اختصاص داد . ؟؟؟
وقتی شرکت نفت در دادن اضافی کاری به کارمندانش بیزاره و هر ماه داره اضافه کاری را کم و کمتر میکنه چه دلیلی داره تیم داری کنه؟ اونهم استخدام بازیکن خارجی؟ آخه چه تاثیر فرهنگی بر مردم تهران و جوانان این شهر داره؟ آخه کدوم منابع زیر زمینی در استان تهران هست که از درآمدش برای تیم داری در تهران اسفاده میشه؟ ای کاش از منابع نفت برای تیم های محلی یا ورزش همگانی شهرهایی مثل ایلام , پل دختر , لامرد , فراشبند عسلویه و کنگان و جم صرف میشد. این شهر ها غنی از منابع نفت و گاز هستند ولی از درامدش پایتخت نشینان حال میکنند.
باشگاه نفت بی صاحب است
باشگاه نفت به ماننده سنوات گذشته می توانست با جذب بازیکنان جوان آینده دار و تنها با هفت میلیارد تیم را مدیریت می کردند آقایان هیات مدیره جا مانده از دولت قبل هستند و بار اضافه .
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست