بازدید 4234

جنجال و اخراج و پرتاب اشیا در لیگ والیبال/بانک سرمایه در انتظار فینالیست

لیگ برتر والیبال این هفته در حالی پیگری شد که دیدار شهرداری ارومیه و پیکان به جنجال کشیده شد.
کد خبر: ۵۷۱۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 28 February 2016
اخراج سعید معروف در دیدار تیمش قابل شهرداری ارومیه مهمترین اتفاق روز والیبال بود.

به گزارش تابناک ورزشی،تیم‌های والیبال بانک سرمایه و ثامن‌الحجج خراسان در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 17 در سالن مهران مشهد برابر هم قرار گرفتند که در این مسابقه شاگردان مصطفی کارخانه توانستند حریف خود را شکست داده و فینالیست شوند.

تیم بانک سرمایه که بازی رفت را با نتیجه 3 بر 1 به سود خود رقم زده بود باز هم توانست با این نتیجه در خانه حریف به پیروزی برسد. شاگردان کارخانه ست‌های دوم، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 22، 25 بر 20 به سود خود رقم زدند و تنها ست نخست این بازی را با امتیاز 24 بر 26 به میزبان خود واگذار کردند.

به این ترتیب تیم والیبال بانک سرمایه با دو پیروزی در مرحله نیمه‌نهایی راهی دیدار پایانی شد و باید منتظر روشن شدن تکلیف تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان باشد.

در دیگر بازی مرحله نیمه نهایی تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان برابر هم قرار گرفتند که این بازی از ساعت 17 در سالن غدیر ارومیه آغاز شد. شاگردان جهانگیر سیدعباسی که از حمایت پرشور تماشاگران بهره می‌بردند در این بازی توانستند با نتیجه 3 بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کنند.

شهرداری ارومیه در حالی توانست این بازی را به سود خود رقم بزند که در بازی اول مغلوب پیکان شده بود. شاگردان سیدعباسی ست‌های اول، سوم و چهارم را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 20 و 25 بر 14 به سود خود رقم زدند و تنها ست دوم این بازی را با امتیاز 28 بر 26 به میهمان خود واگذار کردند.

به این ترتیب این دو تیم برای روشن شدن تکلیف تیم صعودکننده به فینال روز چهارشنبه در بازی سوم خود باید در خانه والیبال تهران برابر هم قرار بگیرند که تیم پیروز در این مسابقه راهی دیدار پایانی شده و حریف بانک سرمایه خواهند شد.

نتایج بازی‌های مرحله نیمه نهایی به شرح زیر است:

ثامن‌الحجج خراسان یک - بانک سرمایه 3 (بانک سرمایه فینالیست شد)

شهرداری ارومیه 3- پیکان یک (تکلیف فینالیست به بازی سوم کشید)

همچنین در این دیدار آرش کشاورزی، دریافت کننده تیم شهرداری ارومیه در ست سوم مسابقه تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران از ناحیه پا دچار مصدومیت شد. این بازیکن پس از مصدومیت با برانکارد به بیرون از سالن منتقل و راهی بیمارستان شد و کادر فنی تیم شهرداری ارومیه حامد تاری‌وردی را جایگزین وی کرد. در این مسابقه هم مانند بازی قبلی پیکان و شهرداری ارومیه تعدادی از تماشاگران حاضر در سالن غدیر ارومیه اشیایی را به داخل زمین پرتاب کردند که این موضوع اعتراض پیکانی‌ها را به همراه داشت.سعید معروف، کاپیتان و پاسور شهرداری ارومیه هم پس از اعتراض‌های مکرر به تصمیمات داور با کارت قرمز جریمه شد تا یک امتیاز تقدیم پیکان شود. هر چند این اعتراضات ادامه دار کاپیتان تیم ملی در نهایت به سود پیکان شد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست