بازدید 4241
خبر

فن‌خال دست ونگر را خواند/ توپچی‌ها اسیر شیاطین سرخ

تیم فوتبال منچستر یونایتد حساس ترین دیدار هفته لیگ بتر انگلستان را از آن خود کرد.
کد خبر: ۵۷۱۳۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴ 28 February 2016
شاگردان فان خال حساس ترین دیدار هفته لیگ برتر انگلستان را از آن خود کردند.
به گزارش تابناک ورزشی،در حساس‌ترین دیدار هفته بیست و هفتم لیگ برتر جزیره از ساعت 17 و35 دقیقه منچستر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف حریف سنتی خود آرسنال رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود منچستر خاتمه یافت.

گل‌های بازی را مارکوس راشفورد دو گل در دقایق 29 و 32 و هررا در دقیقه 56 برای شیاطین سرخ و برای آرسنال ولباک در دقیقه 42، مسعوت اوزیل در دقیقه 69 گلزنی کرد

این دیدار برای توپچی‌های لندن به دلیل ادامه تعقیب لستر در صدر بسیار حائز اهمیت بود و در نقطه مقابل شاگردان فان‌خال برای خروج کامل از بحران و تثبیت خود در جدول پا به میدان گذاشته بودند.

نکته جالب در ترکیب منچستر غیبت رونی، مارسیال و فلاینی بود که هر کدام به دلیلی از جمله رونی به دلیل مصدومیت در میدان حضور نداشت.

منچستر با توجه به اینکه از حضور مارسیال و فلائینی محروم بود با ترکیب جوان شده پا به میدان گذاشته بود و البته این رویکرد بازدهی مثبتی داشت و  مارکوس راشفورد که جایگزین مارسیال شده بود نمایش فابل توجهی داشت و دو گل من‌یونایتد را در نیمه اول به ثمر رساند.آرسنال هم که برای رسیدن به دروازه دخه‌آ از تمام صلاح‌های خود سود می‌برد در نیمه اول از هماهنگی اوزیل، والکات و ولباک که تازه به جمع توپچی‌ها بازگشت است استفاده کرد و با توسط ولباک یکی از گل‌ها را جبران کرد.

با آغاز نیمه دوم آرسنال در پی خلاق موقعیت بود و هر بار تا محوطه جریمه منچستر پیش رفت در نهایت در تراکم بازیکنان سرخ پوش از خلق موقعیت گل عاجز ماند و برخلاف جریان بازی بازهم منچستر با درخشش راشفورد و پاس گلی که برای هررا ارسال کرد به گل سوم رسید ولی این پایان کار نبود و مسعود اوزیل گل دوم آرسنال و گل پنجم بازی را به ثمر رساند تا فاصله به حداقل برسد.در انتهای بازی آرسنال سر و پا حمله شد اما توپ‌های توپچی‌های لندن راهی به دروازه نبرد تا آرسنال با صدر جدول فاصله بگیرد.

 در دیگر دیدار امروز تاتنهام از تعلل آرسنال استفاده کرد و با غلبه بر سوانسی نزدیک‌ترین تیم تعقیب کننده لستر سیتی شد.

برای تاتنهام شاذلی در دقیقه 70 و دنی رز در دقیقه 77 موفق به گلزنی شد و تک گل میهمان را پلوشی در دقیقه 19 به ثمر رساند تا تاتنهام در یک قدمی شاگردان رانیری قرار بگیرد.

در جدول لیگ برتر انگلیس تاتنهام با 54 امتیاز و دو امتیاز کمتر از لستر دوم، آرسنال با 51 امتیاز سوم و منچستر با 44 امتیاز در مکان پنجم قرار دارد.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی