بازدید 5404
گزارش

افشارزاده یکی از مدیران دو تابعیتی مد نظر مجلس!/ پایان کار مرد ورزش در استقلال؟

مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور از وزارت ورزش خواسته‌اند مانع حضور افراد دو تابعیتی در ورزش شوند غافل از اینکه خود این وزارتخانه افشارزاده را سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و سرپرست باشگاه استقلال کرده است.
کد خبر: ۵۷۱۲۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 28 February 2016
بهرام افشارزاده یکی از اشخاصی است که دو تابعیتی است و با مصوبه مجلس و ورود سازمان بازرسی نباید در راس مدیریت ورزش فعالیت کند.
به گزارش تابناک ورزشی، مجلس شورای اسلامی با تهیه لیستی از افراد دو تابعیتی فعال در بخش‌های دولتی از جمله ورزش، خواستار ممنوعیت کار این افراد شده بود به همین دلیل سازمان بازرسی کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش خواستار پیگیری این موضوع شد و این وزارتخانه این درخواست سازمان بازرسی را جزو اولویت‌های خود قرار داده است.
پیگیری وزارت ورزش باعث شده برخی از مدیران دو تابعیتی این روزها رفت و آمد زیادی در ساختمان سئول داشته باشند تا شاید بتوانند مسئولان وزارت ورزش را از تصمیم خود منصرف و جایگاه‌شان را در فدراسیون‌ها حفظ کنند.
در این روزها نیز یکی از مدیران دو تابعیتی که تابعیت یکی از کشورهای اروپایی را نیز دارد و در حال حاضر در پست نایب رئیسی یکی از فدراسیون‌های ورزشی در حال فعالیت است، رفت و آمدهای خود را به وزارت ورزش آغاز کرده اما ظاهرا با پاسخ منفی از سوی مسئولان ورزش کشور رو به رو شده است.
به نظر می‌رسد وزارت ورزش در راستای قانون‌مداری برخورد با مدیران دو تابعیتی را با جدیت در دستور کار خود قرار داده است و باید در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات مدیریتی در برخی از سطوح فدراسیون‌های ورزشی باشیم.
این خبری بود که روز گذشته در رسانه‌های وابسته به دولت منتشر شد اما در این خبر نکات جالبی به چشم می‌خورد. ظاهرا مجلس در فهرست خود نام افراد دو تابعیتی در همه حوزه ها به خصوص ورزش را به وزارتخانه ها از جمله وزارت ورزش فرستاده و در این نامه خواستار جلوگیری از حضور آنها در سطح اول و به خصوص مدیریت در ورزش شده است اما نکته اینجا است که خود وزارت ورزش به عنوان متولی ورزش از اشخاصی در این وزارتخانه استفاده می‌کند که دو تابعیتی هستند.
نمونه بارز این موضوع بهرام افشارزاده مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان است که تابعیت کشور کانادا را دارد و بارها و بارها برای دیدار با خانواده خود راهی ینگه دنیا و کانادا شده است.
از طرف دیگر خود وزارت ورزش شخص بهرام افشارزاده را به عنوان سرپرست باشگاه استقلال معرفی کرده که این موضوع هم خلاف نامه ای است که مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور به وزارت ورزش ارسال کرده است. سوال اینجا است اگر بهرام افشارزاده دو تابعیتی است چرا باید در وزارت ورزش یک پست مهم داشته باشد و از طرفی مدیریت یک باشگاه با طرفداران میلیونی را بر عهده بگیرد؟ آیا این که وزارت ورزش اصرار دارد استقلال با سرپرست اداره شود جای سوال باقی نمی‌گذارد؟
البته این موضوع تنها مختص افشارزاده و باشگاه استقلال نیست و افراد دیگری هم هستند که تابعیت کشورهای دیگر را دارند که قطعا وزارت ورزش باید روی این موضوع حساسیت بیشتری داشته باشد. هر چند در صورت حضور نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی در مجلس دهم قطعا این موضوع به صورت جدی پیگیری خواهد شد و اشخاصی مانند افشارزاده  که مردی از جنس ورزش است و ...و باید از استقلال و وزارتخانه خداحافظی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس