بازدید 4718

افشاگری کاسیاس از رابطه اش درفصل آخرمورینیو

من با بازیکنان بارسا در تیم ملی به راحتی صحبت می کنم اما مورینیو با این کار من مشکل داشت. من بعد از بازی با ژاوی و پویول صحبت کردم اما من عذر خواهی نکردم و به آن ها گفتم این نحوه فوتبال، اسپانیا را درخطر قرار می دهد.
کد خبر: ۵۷۰۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۵۷ 26 February 2016

کاسیاس بالاخره فاش کرد که در فصل آخرحضور مورینیو در رئال مادرید با سرمربی تیمش اصلا صحبت نکرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از Goal ایکر کاسیاس کاپیتان سابق رئال مادرید فاش کرده است در آخرین فصل حضور مورینیو در مادرید با وی صحبت نمی کرده است.

داستان درگیری کاسیاس و مورینیو که کاسیاس به آن جنگ می گوید از جایی آغاز شد که کاسیاس با ژاوی و پویول بعد از ال کلاسیکو صحبت کرد. کاسیاس در فصل 13-2012 جایگاه خودش را پس از مصدومیت از ناحیه دست به دیگو لوپز داد. کاسیاس می گوید در فصل آخر حضور مورینیو او فکر می کرده است در قرنطینه به سر می برد.

افشاگری کاسیاس از رابطه اش درفصل آخرمورینیو

من با بازیکنان بارسا در تیم ملی به راحتی صحبت می کنم اما مورینیو با این کار من مشکل داشت. من بعد از بازی با ژاوی و پویول صحبت کردم اما من عذر خواهی نکردم و به آن ها گفتم این نحوه فوتبال، اسپانیا را درخطر قرار می دهد. من با بازیکنی از ملیت دیگر صحبت نکردم. اسپانیا آن زمان قهرمان اروپا بود و باید این مسائل حل می شد تا به وجهه تیم ملی و دو باشگاه ضربه وارد نشود.

آن سال در ژانویه، عادی آغاز شد اما مورینیو تصمیم گرفت آدان را درون دروازه قرار دهد! او پسر خوبی بود و البته خیلی خوب بازی می کرد. من نمی توانستم به مورینیو چیزی بگویم، او مربی بود و نظرش این بود. بعد از مصدومیتم تنها می خواستم به تمرینات برگردم اما جایگاه من به دست لوپز افتاده بود که خیلی خوب کار می کرد. من چیزی نگفتم اما مورینیو در مقابل من جبهه گرفت و هر روز رفتارش بدتر می شد.

من با مورینیو خیلی صحبت کردم اما در فصل آخر اصلا با او صحبت نکردم و فکر می کنم این بهترین کاری بود که انجام دادم. در زمان آنچلوتی اوضاع بهتر بود اما من می خواستم بازی کنم و رقابت کنم. اسم من با بازی کردن در یک دوره رئال مادرید گره خورده است اما برای همه این قضیه صادق است، دوره ای تمام می شود و دوره دیگری آغاز می شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر