بازدید 4914
۲

آخوندی: میرزاآقابیک در سطحی نیست که چنین اظهاراتی کند

خود او نیز حکمش را از سازمان دریافت کرده و اصلاً برکناری یا انتصاب حوزه‏های بازیهای کشورهای اسلامی از جمله روابط‏عمومی در ید اختیارات وی نیست و ارتباطی با این مسئله ندارند.
کد خبر: ۵۷۰۵۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۸۸ - ۲۱:۲۸ 25 July 2009
در حالی که دبیر اجرایی دومین دوره بازی‎های همبستگی کشورهای اسلامی از برکناری محمد آخوندی از ریاست کمیته مطبوعات و روابط عمومی این بازی‎ها و معرفی جایگزین وی خبر داد، سخنگوی سازمان ورزش روایت متفاوتی از این مسئله ارائه داد که از شرایط خاص میرزاآقابیک در این مقطع خبر می‏دهد.

محمد آخوندی مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان تربیت بدنی که از ابتدای تشکیل کمیته‏‎های مربوط به دومین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به عنوان مسئول کمیته مطبوعات و روابط عمومی انتخاب شده بود، که از گفت‏گوی میرزاآقابیک تعجب کرده بود، در این باره به خبرنگار تابناک گفت: نمی‏دانم مبنای این مطلب چه بوده چرا که میرزاآقابیک در گفت و گو با مدیرکل دفتر ریاست سازمان ورزش این گفت‏‏وگو را تکذیب کرده و اصلاً منکر آن شده است.

وی تاکید کرد: بنده با توجه به آنکه به واسطه برخی مسائل تصور کردم در شانم نیست با آقای میرزاآقابیک در بازیهای کشورهای اسلامی همکاری داشته باشم و به واسطه برخی ملاحظات، چندین ماه پیش استعفایم از به آقای علی‏آبادی که این حکم را نیز از ایشان دریافت کرده بودم، ارائه دادم که ایشان پس از چندین مرحله مخالفت، این موضوع را چندی پیش پذیرفتند و میرزاآقابیک در سطحی نیست که چنین اظهاراتی کند، چرا که خود او نیز حکمش را از سازمان دریافت کرده و اصلاً برکناری یا انتصاب حوزه‏های بازیهای کشورهای اسلامی از جمله روابط‏عمومی در ید اختیارات وی نیست و ارتباطی با این مسئله ندارند.

گفتنی است، از چندی پیش به واسطه علمکرد نه چندان قابل قبول حوزه اجرایی بازیهای کشورهای اسلامی و برخی مسائل، شایعه تغییر میرزاآقابیک مطرح گردیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل