بازدید 32020
درگیری پرحاشیه لیلا حاتمی و رسانه‌ها؛

چه کسی ضربه اول را زد؟!

هرچند گفت و گو با سینماگران به خصوص چهره‌هایی نظیر لیلا حاتمی که با اقبال مخاطبان مواجه می‌شد، برای رسانه‌ها برد محسوب می‌شود، حقیقت امر آن است که این یک بازی دو طرفه است. در این چنین فضایی، نه رسانه‌های جدی در پی تحریم چنین سینماگری می‌روند و نه سینماگران برای همه رسانه‌ها شمشیر می‌کشند.
کد خبر: ۵۷۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۵ 25 February 2016
چه کسی ضربه اول را زد؟!
مواجهه تازه لیلا حاتمی با اهالی رسانه در پشت صحنه فیلم «رگ خواب» اثر تازه حمید نعمت الله در روزهای اخیر با موجی از واکنش‌ها مواجه شده و حتی سخن از تحریم رسانه‌ای حاتمی در محافل رسانه‌ای به میان آمده اما در این ماجرای پرحاشیه، تقصیر متوجه کیست و آیا باید به این حواشی دامن زد؟

به گزارش «تابناک»، تصویربرداری فیلم «رگ خواب» تازه‌ترین اثر حمید نعمت الله در حالی به پایان رسید که در واپسین روزهای تصویربرداری، گروهی از اهالی رسانه به پشت صحنه این فیلم رفتند تا گزارشی از روند تولید این سریال تهیه کنند و در این میان زمینه گفت و گوی جمعی اهالی رسانه با لیلا حاتمی بازیگر توانمند سینمای کشورمان فراهم و حاشیه‌ها آغاز می‌شود.

حاتمی در مواجهه با پرسش‌های مرسوم از همان ابتدای برقراری دیالوگ میان خبرنگاران و او، لحنی تهاجمی در پیش می‌گیرد و در نهایت نیز این گفت و گو با پاسخ‌هایی که عمدتاً طعم طعنه و کشمکش و به چالش کشیدن خبرنگاران را داشت، به پایان می‌رسد و ساعتی بعد متن این گفت‌و‌گو منتشر می‌شود و واکنش‌هایی در فضای افکار عمومی و همچنین در محافل خصوصی رسانه‌های سینمایی در پی داشت.

در این میان، مانی حقیقی، نویسنده، بازیگر و کارگردان سینما، به شیوه‌ای عجیب از لیلا حاتمی حمایت کرد و در حساب کاربری‌اش نوشت: «چه لذت عمیقی می‌برم از پاسخ‌های شفاف لیلا حاتمی به سؤال‌های احمقانه خبرنگارهای دوزاری» و بدین ترتیب به ماجرای مورد اشاره دامن زده شد و البته به این جریان، مانی حقیقی نیز افزوده شد.

چه کسی ضربه اول را زد؟!
لیلا حاتمی در نمایی از رگ خواب

درباره آنچه رخ داده باید چند نکته را متذکر شد که می‌تواند در حواشی مشابه نه تنها در قبال سینماگران بلکه در قبال سایر چهره‌های سرشناس ـ که رسانه‌ها علاقه مند به گفت و گو با ایشان هستند ـ مورد توجه قرار گیرد و طبیعتاً اکنون با توجه به آنچه رخ داده، عمدتاً متمرکز بر لیلا حاتمی است؛

1- پرسش‌های مطرح از سوی خبرنگاران که مبنای ایجاد چالش تعیین شده و مانی حقیقی نیز آنها را «احمقانه» تلقی کرده، مشابه پرسش‌هایی است که در بسیاری از گفت‌و‌گوها با سینماگران جهان در نشریات انگلیسی‌زبانِ مطرح شده است. در فضایی که خبرنگاران نه بخش‌هایی از فیلم «رگ خواب» را دیده‌اند و نه از داستان این اثر و جزئیات نقش حاتمی اطلاعات کاملی دارند، این پرسش‌ها منطقی‌ترین گزینه‌های خبرنگاران در یک گفت و گوی سرپایی است.

2- در همه جای دنیا برای گفت و گو با سینماگران مطرح، راه‌های ساده‌ای وجود ندارد و بسیاری از بازیگران به سختی گفت و گو می‌کنند و گاهی نیز ادبیات مشابه و حتی پرخاشگری‌های عجیبی از خود نشان داده‌اند که البته همه اینها مؤید درست بودن اینچنین رفتارهایی با نمایندگان افکار عمومی نیست؛ رسانه‌هایی که قصد دارند از این فضا عبور کنند، با هماهنگی مدیر برنامه سینماگران، گفت و گوهای اختصاصی‌شان را با پرداخت مبلغ مشخصی انجام می‌دهد که اساساً در ایران چنین تعاریف استانداردی وجودی ندارد.

3- پرسش اساسی این است که آیا برای گفت و گو با لیلا حاتمی هماهنگی صورت پذیرفته یا اساسا او در تنگنا گفت و گو کرده است. بخشی از این گفت و گو نشان می‌دهد حاتمی شرایط مساعدی برای گفت و گو نداشته است: «...می‌خواهید سؤال کنید سؤال‌تان را بکنید برایتان مهم است که من حوصله دارم یا حوصله ندارم؟ حوصله که معلوم است ندارم، چون از اول گفتم دوست ندارم مصاحبه کنم». اگر چنین فضایی بوده و از سوی رسانه‌ها یا روابط عمومی فیلم به حاتمی برای این گفت و گو اصرار شده و او تحت فشار مقابل ضبط‌های خبرنگاری سخن گفته، حرفه‌ای بود که گفت و گو صورت نمی‌پذیرفت.

3- خبرنگاران حاضر در پشت صحنه فیلم «رگ خواب» با تماس روابط عمومی این فیلم دعوت شده بودند؛ اما در دعوتی که از خبرنگار «تابناک» نیز همچون گروهی دیگر از رسانه‌ها برای حضور و تهیه گزارش از پشت صحنه «رگ خواب» صورت پذیرفت، سخنی از گفت و گو با لیلا حاتمی و دیگر بازیگران این فیلم به میان نیامد و حتی تأکید شد برای این برنامه امکان آفیش دوربین و عکاسی از پشت صحنه نیز وجود ندارد.

چه کسی ضربه اول را زد؟!
لیلا حاتمی در نمایی از رگ خواب

قاعده مرسوم در سایر نقاط دنیا که سینما در آن نقاط حکم صنعت را دارد، این است که عوامل یک فیلم در متن قراردادشان ملزم به تعداد مشخصی گفت و گو، حضور در تعداد مشخصی برنامه و ... می‌شود و طبیعتاً اگر این قاعده در ایران نیز وجود داشت، این گفت و گوها در فضای حرفه‌ای تر انجام می‌شد. با این حال اگر قرار نبود گفت و گویی میان این بازیگر زن و خبرنگاران شکل بگیرد، منطق ایجاب می‌کرد روابط عمومی این فیلم خبرنگاران را مطلع می‌کرد، کما اینکه درباره عدم عکاسی قبلاً اطلاع رسانی شده بود.

4- هرچند گفت و گو با سینماگران به خصوص چهره‌هایی نظیر لیلا حاتمی ـ که با اقبال مخاطبان مواجه می‌شد ـ برای رسانه‌ها برد محسوب می‌شود، حقیقت امر آن است که این یک بازی دو طرفه است و رسانه‌ها نیز در مقاطع حساس نظیر همان ماجرای جشنواره کن و نظایر آن تلاش کردند، این سینماگر را حفظ کنند، کما اینکه در ماجرای نمایش چهره بهنود به جای زیباکلام در نسخه «اژدها وارد می‌شود» مانی حقیقی که در جشنواره برلین به نمایش درآمد، به این ماجرا دامن نزدند. در چنین فضایی نه رسانه‌های جدی در پی تحریم چنین سینماگری می‌روند و نه سینماگران برای همه رسانه‌ها شمشیر می‌کشند.

برخی ناظران که پیش از این گفت و گوهایی با لیلا حاتمی داشته‌اند به خبرنگار «تابناک» گفتند که بخشی از آنچه رخ داده به واسطه غیرمنتظره بودن و عدم تمایل این بازیگر توانمند سینمای کشورمان برای این گفت و گو بوده و احتمالاً پاسخ‌هایی داده شده، ثمره کنار هم قرار گرفتن این اتفاقات است، هرچند رفتارهای مشابه از سوی این بازیگر زن سینمای ایران با رسانه‌های مختلف مسبوق به سابقه است و البته موارد متعددی نیز عکس این رویه ثبت شده است؛ بنابراین، بهتر است در پی رفع سوءتفاهم‌ها برآمد و از این حاشیه عبور کرد.



در ادامه متن کامل مصاحبه جنجال برانگیز مورد اشاره به نقل از مهر برای قضاوت بهتر می‌آید:



- این فیلم تجربه دوم شما بعد از فیلم سینمایی «بی پولی» با حمید نعمت‌الله است. به نظر می‌رسد «رگ خواب» شخصیت‌محور و قصه یک زن است. در مورد تفاوت این دو کار توضیح دهید و کمی هم در مورد فضای فیلم‌نامه کار جدیدتان که با عنوان «رگ خواب» است بگویید؛ فیلمی که قبلا «مینا» نام داشت.

حاتمی: من در مورد این واقعا چه بگویم؟ این سوال است به نظر شما؟ من گزارشگرم؟ مگر داستان فیلم را ننوشتند؟ داستان آن فیلم هم هست تفاوتش را هم خودتان نمی‌توانید پیدا کنید؟ من باید بگویم؟ خلاصه هر دو داستان را دارید اختلافش را هم خیلی راحت خودتان می‌توانید پیدا کنید. نه؟

- به عنوان پاسخ شما همین را منتشر کنیم؟


حاتمی: بله. پاسخ من همین است که از دهانم درمی‌آید.

- در وهله اول که این فیلمنامه به شما پیشنهاد شد، به عنوان بازیگر چه جذابیتی داشت و فکر می‌کردید چه ویژگی‌هایی دارد که پذیرفتید در این فیلم بازی کنید؟

حاتمی: من به کار آقای نعمت‌الله خیلی علاقه مندم و همیشه مشتاق همکاری هستم با ایشان. در مورد این فیلمنامه هم نقش بسیار قشنگی بود و برایم واضح بود که مایلم با ایشان همکاری کنم.

- از ابتدا قرار بود شما در این فیلم باشید؟ ممکن بود که برخی ویژگی‌های نقش را بر اساس شما نوشته باشند؟ چون گاه برخی کارگردانان از ابتدا بازیگر را انتخاب می کنند و ... .

حاتمی: از ابتدا به نظر شما یعنی چه؟ یعنی از ابتدایی که من وجود داشتم؟ به نظر شما از قبل از خودم می‌دانم چه خبر است؟ به نظر شما من نوشتم و نگارش کردم؟ این را نباید از من بپرسید. من از جایی خبر دارم که گفتند الو سلام. ما می‌خواهیم فیلم بسازیم این هم سناریو.

- شما پیش‌فرض هایی از خود آقای نعمت الله به عنوان کارگردان داشتید.

حاتمی: نه من پیش‌فرض نمی‌کنم که چه کسی چه کار کرده است.

- ما امروز هرچه بپرسیم شما عصبانی می‌شوید.


حاتمی: چون سؤالی را که از یکی دیگر باید بپرسید از من می‌پرسید. من از حرکات نابجا عصبانی می‌شوم نه در مورد خودم، در مورد هر کس. ببخشید. آدم باید سؤال جالب و مربوط به طرف بپرسد. الان شما از من می‌پرسید از ابتدا که آقای نعمت‌الله این را می نوشت قرار بود تو باشی؟ من چه می‌دانم.

- گفتیم شاید با شما صحبت کرده باشند و گفته باشند طرحی داریم و ...


حاتمی: اگر شما کمی تحقیق کرده باشید، متوجه می‌شوید آقای نعمت الله اصلا این سناریو را ننوشتند.

- می دانم نویسنده خانم بیات است.


حاتمی: بنابراین فکر می‌کنم جواب سؤالتان را گرفتید.

- نمود بیرونی نقشی را که بازی می‌کنید چقدر در جامعه دیدید؟ ما می‌دانیم یک زنی هست که در رابطه با مردی دچار اضمحلال می‌شود. در جامعه و اطرافیان این زن‌ها را چقدر دیدید و از شخصیت‌شان چقدر الهام گرفتید؟


حاتمی: به نظرم کاملا یک ماجرای آشنایی است.

- از آن اتفاقاتی که در جامعه ما زیاد رخ می‌دهد؟


حاتمی: من به جامعه خودمان و بقیه جوامع فکر نمی‌کنم به نظرم یک مسأله طبیعی و خیلی آشناست مثل غذا خوردن و همه چیزهای عادی است.

- برداشتی که من از خلاصه داستان یک خطی داشتم، این است که یک شخصیت منفی می‌بینیم.


حاتمی: شخصیت منفی درباره چه کسی؟

- ما در خلاصه داستان می‌خوانیم زنی در روابط با دیگران دچار اضمحلال می‌شود.


حاتمی: چه کسی منفی است؟

- زن.


حاتمی: اضمحلال یعنی حالت خراب شود. شما سرما می‌خورید و غش می‌کنید، منفی است؟ به نظر من جمله این معنی را نمی دهد. دچار اضمحلال شدن یعنی ناموفق، شکست‌خورده، یعنی از هم فرو می‌پاشد.

- یا قربانی؟


حاتمی: نه به معنی قربانی نیست. اول فارسی تان را خوب کنید بعد هشت تا بلندگو بگذارید در دهان من.

- اگر حوصله ندارید مزاحم نمی‌شویم.


حاتمی: حوصله دارم. من نمی‌فهمم شما چه می‌گویید. شما چیزهای فرامتن را با متن قاطی می‌کنید. می‌خواهید سوال کنید سوال‌تان را بکنید برایتان مهم است که من حوصله دارم یا حوصله ندارم؟ حوصله که معلوم است ندارم چون از اول گفتم دوست ندارم مصاحبه کنم.

- باشد ممنون.


حاتمی: چرا؟ حالا که آلوده کردید و من را له کردید؟ حالا ممنونیند؟ ادامه دهید.

- ما بیشتر از یک جمله از این فیلم نمی دانیم و در حد سه چهار ساعت از فضای فیلم مطلع شدیم.


حاتمی: الان سؤالتان چیست؟

- می‌خواهیم بدانیم خانم لیلا حاتمی برداشتش از نقشی که ایفا می کند چیست؟


حاتمی: به شما گفتم به نظر من بسیار آدم آشنایی است که همه جا هست. مربوط به جای خاصی هم نمی‌شود و یک چیز طبیعی است و برای من آشناست. جوابم را دادم. درست است؟ شما دوباره سؤال کردید؟ سوالتان چه بود؟

- فضای منفی و بحث اضمحلال و روابط...؟


حاتمی: شما گفتید نقش منفی. نه نقش منفی در این داستان از نظر من وجود ندارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶۲
انتشار یافته: ۵۴
طبق بند یک و دو فقط خبرنگاران حق دارند و بازیگران حق ندارند و همچنین روحیات ایرانیان و فرهنگ ایران اصلا دیده نشده و دائما ما را به سایر کشورها ارجاع میدهد این یعنی اینکه ما هیچی نیستیم و باید از اونها یاد بگیریم
من فقط حامی خبرنگارانی هستم که خبرنگارند و نه خبرساز. حالا خودتان بگویید چند درصد دنبال حاشیه و خبرسازی هستند و چند درصد به خود خبر را دنبال می کنند و می نویسند
بیشتر خبرسازان می خواهند سلیقه خودشون رو به مردم دیکته کنند
در این که لیلا حاتمی کمی تند پاسخ داده شکی نیست ولی مشخصا خود خبرنگار هم نمی دونسته چی می پرسه، حتی در مورد نویسنده فیلمنامه هم درک درستی نداره
به نظر می رسه خانم حاتمی این اواخر از موضوعی ناراحت هست و ذهنش درگیره- خبر نگارها نماینده های افکار عمومی هستند و برای هر جامعه ایی نیاز ضروری هستند. حد اقل من سابقه ی بد اخلاقی و بد رفتاری از خانم حاتمی توی ذهنم ندارم- خانم قابل احترامیه اما هر دو طرف توی این ماجرا باید رعایت حال همدیگه رو میکردند. البته البته صحبت کردن آقای حقیقی و جانب داری بچه گانه و استفاده از الفاظی که حقیقتا در شان خودشون هست رو قبول ندارم- آقای مانی حقیقی از اینکه به نظر نماینده یک قشر روشنفکر هستش باید از رفتار و لخنش خجالت بکشه/ براش متاسفم / لمپنیزم روشنفکری /
من حق میدم به خانوم لیلا حاتمی
خود کرده را تدبیر نیست. وقتی می خواهیدکسی را بزرگ می کنید ابتدا باید بدانید که این آدم ظرفیت بزرگ بودن و بزرگ شدن و بزرگ ماندن را دارد یا خیلی زود ....

پس بیاییم یاد بگیریم کسی را بزرگ نکنیم و بعد از اینکه بزرگ شدند، اگر خواستیم، آنها را تمجید کنیم نه اینکه تمجید کنیم که بزرگ شود.
خانم لیلا حاتمی جزو بهترین هنرمندان کشور هستند
خانم لیلا حاتمی بسیار باوقار و خانم هستند
به نظر من کاملا حق با خانم حاتمی است چون اکثر اوقات خبر نگارها سوالات بیجا میپرسند و سپس جواب ها را جوری تیتر میکنند که شخص مورد نظر خودشان را تخریب یا تمجید کنند
اگر بازیگری حال و حوصله مصاحبه نداره مجبور نیست مصاحبه کنه. در این سخنان کاملا واضحه که بازیگر هیچ ارزشی برای مخاطب که مردم باشن قائل نیست. حالا اگر خبرنگار حرفی بزنه یا سوالی کنه که شما دوست نداری مجبور نیستی مصاحبه کنی، بگو ببخشید شرایط مصاحبه رو ندارم.
زود قضاوت نکنیم ٬ وقتی یه رابطه مخدوش میشه صد در صد دو طرف مقصرند.
خیلی برخورد بدی داشته
سلام
خبرنگاران محترم باید ابتدا طرف مقابل خود را بشناسند و بعد سوال کنند. فراموش کرده اید که لیلا حاتمی دختر علی حاتمی بزرگوار است که همیشه از کلیشه پرهیز کرده است مطمئن بدانید که خانم حاتمی اهل مطالعه است. لذا از سولات کلیشه ای چندان دل خوشی نخواهد داشت. همکاران محترم رسانه ایتان سوالاتی بسیار کلیشه ای کرده اند.
خانم حاتمی هنرمندی فرحیخته و کم حاشیه و بی جنجال بوده است. ازاین که تحلیل محترمانه ای داشته اید نشانه فرحیختگی نویسنده اتان است. به عنوان یک تماشاگر علاقمند به هنر و هنرمندان فرحیخته از شما تشکر میکنم
از ابتدای مصاحبه که می خوندم از بی حوصلی خانم حاتمی کیا درپاسخ دادن ناراحت شدم اما به جواب ایشون در مورد سوال اضمحلال و تعبیر اون به قربانی شدن توسط خبرنگار دیگه کاملا به خانم حاتمی کیا حق دادم که بی حوصله باشه واقعا خبرنگار یک کار فرهنگی نباید معنی کلماتی رو که میگه بدونه؟ اضمحلال یعنی قربانی شدن؟ این فرد یا معنی کلمه رو نمیدونست یا از حرافی و چرند و پرند گفتن و عصبانی کردن طرف مصاحبه در میاره.
سلام.شما که با این مقاله فیلم را نابود کردید.البته مدیر روابط عمومی فیلم ناشی بود.خانم حاتمی هم اگر حوصله نماینده مردم را نذارد فیلم بازی نکند.تشکر
خوب من هم بودم این سوالات روی اعصاب را میپرسید میزدم به سیم اخر. به نظر من خبرنگار را از موقعیت و شرایط خانم استفاده و سعی کرده از وضعیت یک مموقعیت مناسب برای خود ایجاد کنه حالا حتی با زیر سوال بردن بقیه خودشو سر زبان نداختن خودش حداکثر بهره را برده.
خانم حاتمی هنرمندی توانا و جدی و تا کنون بدون حاشیه بودند. احتمالا خستگی بیش از حد و کلافگی کار یک مقدار ایشان را عصبی کرده است
آدمهایی هستنند که اکثراً عصبانی و غیر منطقی هستند که تکلیفشان معلوم است.
و آدمهایی هم هسنند که اکثراً آرام اند.
بعضی وقتها همه مردم ، مخصوصاً خانم ها ، حوصله ندارند و عصبانی می شوند.
خب در این مواقع ما که آرامش داریم باید هوای طرف را داشته باشیم.
خوب شاید حوصله نداشته ، شاید هم واقعا" سؤالات به نظرش نامربوط آمده . قرار نیست همه بازیگر ها همیشه آنطوری باشند که ما دوست داریم .
این پاسخها از سر بیسوادیه نه ناراحت بودن یا هرچیز دیگر! وقتی هنر موروثی بشه و نه کسب مهارتی، حتما با چنین پدیده هایی مواجه میشیم! واقعیت اینه که سینمای ایران را ،به جز معدودی افراد ارزنده و باسواد، میتوان به دو دسته تقسیم کرد: 1- آنان که موروثی وارد شدند 2- آنان که برای چهره وارد شدند!
هنر در این قشر نمود و جایگاهی ندارد! والسلام!!!
لیلا حاتمی تو همه فیلما یه نقش بازی میکنه.
الان فهمیدیم خودش اینجوریه کلاً ... اصلاً بازی نمیکنه...!
وقتی به زور میخوای مصاحبه بگیری همین جور جواب را باید انتظار داشته باشی روزنامه نگاری نخونده خبرنگار شدن، یا نادیده گرفتن اصول مصاحیه چنین نتیجه ای میده!
من بودم می گفتم: شما خسته هستید من می روم فردا می آیم.
اینقدر فیلمهای ایرانی سیاه و تاریک و کدر و عصبی هستند که زندگی عادی هنرپیشه ها را هم تحت تاثیر خودش گذاشته
معلومه که بنده خدا اصلا حوصله و حال مصاحبه نداشته. اگر دلیل را فقط این بدونیم در حالتی خوشبینانه میشه تا حدودی حق به خانم حاتمی داد هر چند با همین دلیل هم برخورد شایسته تر و مودبانه تری از ایشون انتظار میرفت.
مانی حقیقی! بنده خدا حرف هاش رو درست و حسابی تو فیلم هاش نمی تونه بزنه، مجبوره جای دیگه بزنه.
البته شاید هم ادای پدربزرگ خارج نشینش رو می خاد در بیاره؛ اون هم از این دست توهین ها زیاد می کرد؛ پول نفت شاهنشاهی رو می گرفت و می خواست یک روشنفکر مستقل باشه خیر سرش! این جماعت فقط یک جلال آل احمد کم دارند که جلوش نتونند حرف اضافه بزنن ...
آن برنامه رشیدپور با سحرقریشی که یاتان هست. یا آن گفتار آقای اکبر عبدی در برنامه زنده ، یا صحبت های گاه و بیگاه بازیگران دیگر که ما سالیان اخیر بسیار شاهد آن ها بوده ایم .همه اینها ما را به این بیداری رساند که درست است که اینها هنرمندند و هنرشان بسیار باارزش ولی لزوما از لحاظ اخلاقی انسانهای درجه یکی نیستند تعجب نکنیم اینها بازیگرند، انسانند ،عادی اند، گاهی هم ناراحتند ،گرفتاری دارند، ازشون بت نسازیم. این بندگان خدا هم دچار انواع و اقسام بیماری های روحی می شوند.
كه چي تابي از بي خبري چه چيزهاي بي محتوايي رو تيتر مي كني
والا خبر نگار هیچ چیز حاشیه داری نپرسیده و خانم حاتمی خیلی تند و بد پاسخگو بوده...
جناب مانی حقیقی خودش استاد دوزاریاست...
فقط میتونم بگم متاسفم
چیز اصلا خاصی نبوده از این قبیل اتفاقات در رسانه و سینما خیلی میفته خودتون رو الکی درگیر نکنید.
هیچی وقت سینمایی ایران رو دوست نداشتم
آخرین فیلمی. که رفتم سینما بچه های آسمان بود
بعدش دیگه نرفتم تا فیلم گینس رفتم دیدم وضع همونه عمرا دوباره برم
بازیگرها انگار از دماغ فیل افتادن
واقعا بدم اومد خیلی زشت بود رفتار حاتمی
با این متن نمی توانید لیلای عزیز را خراب کنید. خیلی هم ایشان خوب جواب داده اند.
تقصیر شما رسانه هاس به این بازیگرای دوزاری انقد اهمیت دادین فک کردن کسی هستن پول مفت میگیرن یکم مایه دار شدن دیگه هیچکسو آدم حساب نمی کنن. خب آخه بی فرهنگ سوالا کجاش بد بود که بخوای عصبی بشی
چه مسخره لیلا حاتمی هم خودشو گم کرده خوب به سوالات درست جواب بده زن حسابی
ببخشید نمی خواهم به کسی توهین کنم اما به جای بیشتر بها دادن به دانشمندان و صنعتگرانمان ،کارمان شده بیش از اندازه توجه کردن به هنرپیشه ها ،ای کاش این تریبون ها و بلندگوها را بگیرید جلوی اساتید دانشگاه ها،نخبگان،صنعتگران ،کارگران ،باور کنید همانقدر که این هنرمندان عزیز از مصاحبه خسته اند ما هم از ژست های روشنفکری آن ها حوصله مان سر رفته است.
هرکس دیگه ای جای لیلا حاتمی بود هم همینی بود که هست.حاتمی ها دیگه هیچ چیزیو تجربه نمیکنن ، نه تازگی نه کهنگی نه غم نه شادی نه دارایی نه نداری ، حاتمی ها به آخر همه چی رسیدن و اونهم پایانیه که میشه برای صادق هدایت متصور بود.وقتی به همه چیز رسیده باشی دیگه بودنت مفهومی نداره.
حرف حق تلخه...واقعا گزارشگرا و خبرنویسهای بیسواد این روزها کولاک کرده انذ!
قطعا باب میل خبرنگاران جواب نداده ولی منطقی هم پاسخ میداده ، چه اصراریه که یه نقش رو حتما با مثبت و منفی توصیف کنیم مثلا.
آیا آقای مانی حقیقت خودشون نویسنده دوزاري نیستن؟
با اینکه خانم حاتمی بازیگر زن مورد علاقه من است ٰ‌اما این متن گویای برخورد غیز حرفه ای ایشان بود
واقعا با بی حوصلگی و عصبانیت جواب داده
اونقدر از خانم حاتمی شناخت دارم که حق رو به ایشون بدم.
از نظر من خبرتون هیچ ارزشی نداشت.
خانم حاتمی خیلی دوست داشتنی هستن
خداييش خيلي بد حرف زد
در كل نحوه صحبت كردن اين خانم رو اصلا نپسنديدم ،بدم اومد
لیلا حاتمی در مجموع انسان محترمی بوده ولی همه انسان ها خوب هم روزهای بد دارن حالا دیگه تو این روز بد تو تور خبرنگار کاربلد افتاده دیگه
برو بابا توانا کیلویی چند. هی هندونه زیر بغل این بازیگرا می ذارین؟‌ دیگه خودخواهی و غرور از تمام هیکل این بازیگرها میریزه. یکم دانشمندا و آدم های درست و حسابی و باسواد و عالم رو تحویل بگیرین رسانه های مثلا محترم و با اونا مصاحبه کنین لطفا!!
اه اه چه گند دماغ
بازیگر خوبیه. اما جوابهاش عصبی بود. مثل وقتی که من از بحث دیگری ناراحتم و هر سوال ساده همسرم را با حالت لجبازی جواب میدهم :دی
با نطر مانی حقیقی موافقم
خداييش فكر كردم چي پرسيده! اين سوالات رو از همه بازيگر ها ميپرسند. ايشون حوصله نداشته، يه كم هم بي ادبانه جواب داده، بخصوص اونجا كه سواد خبرنگار رو مسخره ميكنه.
به نظر من ایشون بهترین مصاحبه رو انجام دادن و دقیقا به طور کامل نقششون رو توی فیلم به صورت عملی نشون دادن و گفتن که چه جوری یک نفر میتونه به اضمحلال در رابطش با مردم برسه و بنده ایشون رو بسیار بازیگر بزرگ و عزیزی میدونم که به صورت غیر مستقیم همه پیام فیلم رو رسوندن واقعا به ایشون تبریک میگم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار