بازدید 17047
۴

مهدی قاسمی به شهدای مدافع حرم پیوست

مهدی قاسمی از رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مبارزه با نیروهای تکفیری به سوریه اعزام و در مبارزه با نیروهای داعش به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.
کد خبر: ۵۷۰۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳ 24 February 2016
مهدی قاسمی از رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مبارزه با نیروهای تکفیری به سوریه اعزام و در مبارزه با نیروهای داعش به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.

به گزارش روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛ بسیجی شهید حاج مهدی قاسمی از فرماندهان بسیج  و رزمندگان دفاع مقدس برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مبارزه با نیروهای تکفیری به سوریه اعزام و در مبارزه با نیروهای داعش به دست تکفیری‌ها به شهادت رسید.

این شهید بزرگوار چند روز گذشته به شهادت رسیده ولی خبر شهادتش تایید نشده بود و پس از تایید خبر شهادت توسط شاهدان عینی به خانواده وی اطلاع‌رسانی شده است.

براساس این گزارش پیکر شهید مفقود است و شاهدان عینی خبر شهادت شهید مدافع حرم مهدی قاسمی را تایید کرده‌اند ولی با توجه به شرایط خاص منطقه هنوز پیکر این شهید والامقام مفقود است و مقامات مربوطه در حال پیگیری وضعیت پیکر شهید هستند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴۵
انتشار یافته: ۴
روحش شاد او از دلاور مردان ايران زمين بود كه براي اسايش من و شما و شيعيان جهان به شهادت رسيد
سلام فرمانده خوش ب سعادتت که مهمون سفره امام حسین(ع) شدی خوش به سعادتت که تو ایام فاطمیه رفتی
باعث افتخارمه و به خودم می بالم که نیروی شما بودم اما با اینکه چند روزه خبر شهادتو شنیدم اما ن من ن هیچکدوم از نیروهات باورمون نمیشه.
رفتی و فقط اشک و حسرت واسمون گذاشتی...
رفتی و هیچوقت جای خالیت پر نمیشه...
رفتی و دیگه کسی نیست که وسط ماموریت با شوخ طبعیش خستگیرو از تنمون بیرون کنه...
رفتی و ما موندیمو خاطراتت همشم خوب خوب خوب
ماها میدونیم که تو راه ولایت کم نزاشتی همیشه نفر اول بودی ،خداروشکر که به آرزوت رسیدی فقط خدا به خانوادت صبر بده همینو بس...
حرفای گفتنی زیاده ازت... اما همینو بس...!
داداش قرار نبود تنها بري. اخرين بار سه ماه پيش با هم ناهار خورديم گفتم اگه بريم با هم بريم، چرا تنهايي رفتي ،بي وفا ، چه شب ها تا صبح با هم سر كرديم و چه روزهايي گذرونديم خاطرات ٢٠ سال داره مثل فيلم جلو چشمم رد ميشه، خدا كنه خبر كذب باشه، خدا كنه اشتباهي ديده باشن خدا كنه برگردي. داداش مهدي بخدا اگه مويي از سرت كم شده باشه مطمين باش قسم به همون حضرت زينب انتقامت رو از اين كفار ميگيرم،.(ابوالفضل شاهسوند)
باسلام
ای شهیدان حرم شما یاران آخرالزمانی حضرت ولی عصر هستید
مرگ بروهابیت تکفیری لعنت براردوغان بزدل
روحتان شاد وراهتان پررهرو باد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار