بازدید 5316
۱
سوژه

حمایت سرمربیان معروف کشتی و فوتبال ایران از یک لیست خاص

امیر قلعه نویی نیز که از دو سال قبل به این طرف از هیچ فرصتی برای حمله به دولت قبلی صرف نظر نکرده، در دولت احمدی نژاد سرمربی تیم ملی شد ولی هیچگاه مخالفتی با سیاست های دولت وی نداشت.
کد خبر: ۵۷۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷ 24 February 2016
در آخرین روز مجاز برای تبلیغات انتخاباتی، دو مربی سرشناس ورزش ایران تمایلات سیاسی خود را آشکار و علنی کردند.
به گزارش تابناک ورزشی، امیر قلعه نویی و محمد بنا امروز طی مصاحبه های جداگانه حمایت خود را از لیست مشترک اصلاح طلبان و میانه روها اعلام کردند. 
محمد بنا در حال حاضر سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی است و زیر نظر رییس فدراسیونی کار می کند که زمانی در لیست جریان فکری احمدی نژاد قرار داشت و حتی مدتی کوتاه مشاور ورزشی وی بود اما پس از ریاست علی آبادی بر سازمان تربیت بدنی، از او دور شد.
امیر قلعه نویی نیز که از دو سال قبل به این طرف از هیچ فرصتی برای حمله به دولت قبلی صرف نظر نکرده، در دولت احمدی نژاد سرمربی تیم ملی شد ولی هیچگاه مخالفتی با سیاست های دولت وی نداشت. او نیز پس از برکناری از سرمربیگری تیم ملی مدتی سکوت احتیاطی اختیار کرد ولی بعد از اطمینان از عدم بازگشتش به نیمکت تیم ملی ، علیه سازمان تربیت بدنی وقت و دولت موضع گرفت.

در مورد شخص محمد بنا نیز همین نکته کافی است که پس از المپیک از دست احمدی نژاد نشان ملی و جایزه ویژه دریافت کرده بود اما مدتی پیش آن را بدون اطلاع قبلی خودش و ناگهانی خواند.

حمایت سرمربیان معروف کشتی و فوتبال ایران از یک لیست خاص
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
به نظر میاد این موضعشون رو با شما (تابناک) هماهنگ نکرده بودن چون ناراحت به نظر می رسین
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی