بازدید 3801
۳
سوژه

نقش رئیس سازمان تربیت بدنی در پاس ندادن به دایی در جام جهانی!

سرمربی صبای قم معتقد است برانکو در برخی موارد مربوط به اتفاقات جام جهانی در جریان نیست و به همین دلیل نباید در این مورد اظهار نظری داشته باشد.
کد خبر: ۵۷۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰ 24 February 2016
علی دایی می‌گوید برانکو در جریان مسائلی که در تیم ملی در زمان حضور در جام جهانی افتاد مطلع نیست.
به گزارش تابناک ورزشی، بحث پاس ندادن بازیکنان تیم ملی به علی دایی در جام جهانی هنوز هم مطرح است و حتی برانکو چند روز پیش نسبت به این موضوع واتکنش نشان داد و گفت این صحبت ها را قبول ندارد. حالا علی دایی در واکنش به صحبت‌های برانکو می‌گوید: برانکو برای من آدم محترمی است اما از اتفاقاتی که من خبر دارم مطلع نیست. از جلساتی که برخی بازیکنان با آقای علی‌آبادی برگزار می‌کردند بی‌خبر است. خیلی از صحبت‌هایی که من در برنامه نود انجام دادم پخش نشد. من در آن برنامه هم گفتم که چه دلیلی دارد چند تن از بازیکنان تیم ملی با آقای علی‌آبادی جلسه بگذارند. من هم به عنوان بزرگتر باید در آن جلسه می‌بودم اما چند بازیکن جلسه گذاشتند و یکی از همان بازیکن 3-4 سال پس از آن اتفاق از من حلالیت خواست. اگر اتفاقی نیفتاده بود که چرا از من حلالیت خواست؟! برانکو در مورد تیمش صحبت کند. با تمام احترامی که برای او قائلم اما از مواردی که خبر ندارد نباید صحبت کند. از برانکو بپرسید قبل از اعزام تیم به جام جهانی چه اتفاقاتی افتاد؟! چرا برخی بازیکنانی را که خط زده بود مجبور شد برگرداند؟! این موارد را بپرسید. ببینید آیا او جواب می‌دهد یا خیر؟ نه اینکه در موضوعی که نمی‌داند اظهار نظر کند. مواردی که او در جریان است را از برانکو بپرسید تا اینکه بخواهد در مورد من صحبت کند. در مورد تصمیماتی که گرفته بود و نگذاشتند عملی کنند، صحبت کند.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
دايي توهم زده شده و كد هاي اشتباه ميدهد . مگر همين آقاي علي آبادي اسم شما را از كوزه در نياورد و مربي تيم ملي نكرد . تا ابد مديون علي آبادي هستي وگرنه تيم بوركينا فاسو را هم به دايي نميدادند .
از کوزه همان تراود که در اوست.
فکر کردی که چی. اسم ایران تورو علی دایی کرد وگرنه هیچی نیستی
علی اقا سلطانی شما بعضی حسودا. طاقت موفقیت شما را ندارن
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل
آخرین اخبار