بازدید 3331

درخواست وزارت بهداشت از نمایندگان مجلس دهم

طرح تحول نظام سلامت کار بزرگی‌ست که مردم نتیجه آن را در این دو سال دیده‌اند و موجب کاهش 10 درصدی هزینه پرداخت از جیب مردم در حوزه سلامت شده است.
کد خبر: ۵۷۰۲۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴ 24 February 2016
رییس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه انتظار ما از مجلس آینده این است که از تلاش‌های انجام شده در حوزه سلامت، حمایت کند، گفت: طرح تحول نظام سلامت کار بزرگی‌ست که مردم نتیجه آن را در این دو سال دیده‌اند و موجب کاهش 10 درصدی هزینه پرداخت از جیب مردم در حوزه سلامت شده است.

به گزارش ایسنا، دکتر رسول دیناروند درباره انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، گفت: حمایت از سلامت مردم و نظام سلامت در دولت تدبیر و امید مورد توجه قرار گرفته و ما واقعا از رییس جمهور و کل هیات وزیران و حمایت‌هایی که شخص مقام معظم رهبری از حوزه سلامت داشتند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار ما از مجلس آینده این است که از تلاش‌هایی که در حوزه سلامت می‌شود، حمایت کند، افزود: طرح تحول نظام سلامت کار بزرگی‌ست که مردم نتیجه آن را در این دو سال دیده‌اند و موجب راحتی مردم و کاهش هزینه پرداخت از جیب مردم در حوزه سلامت شده است.

آرزویی که محقق شد...


دیناروند ادامه داد: کاهش پرداختی مردم در حوزه سلامت آرزویی بود که در قوانین و برنامه‌های توسعه‌ای کشور چندین بار ذکر شده و اکنون با طرح تحول نظام سلامت این آرزو محقق شده است. در این زمینه در برنامه چهارم و پنجم توسعه ذکر شده بود که پرداخت از جیب مردم به حداکثر 30 درصد برسد. حال ما می‌توانیم به این آرزو نزدیک شویم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر میزان پرداخت از جیب مردم در حوزه سلامت و در قالب طرح تحول سلامت حداقل 10 درصد کاهش یافته است، اظهار کرد: این گام بزرگی است که برداشته شده است. بر همین اساس کاهش 10 درصد مابقی نیز قابل انجام است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست