بازدید 3630

شایعه نامزدی وزیر رای اعتمادنگرفته درانتخابات فوتبال

عده‌ای از اهالی فوتبال در این میان در تلاش هستند تا این مدیر قدرتمند و بانفوذ را به حضور در انتخابات ترغیب کنند. او می‌تواند قد و قواره ریاست فدراسیون فوتبال را ارتقا بدهد و در دولت سهمی جدی برای فوتبال کسب کند.
کد خبر: ۵۶۹۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 22 February 2016

این باور در حال حاضر بین اهالی فوتبال وجود دارد که اگر کفاشیان نامزد انتخابات آتی در اردیبهشت ماه 95 شود و بخواهد برای بار سوم روی صندلی ریاست فوتبال بنشیند، چیدمان آرای مجمع به گونه‌ای است که رئیس فعلی حتماً رأی می‌آورد.

به گزارش تابناک ورزشی، حالا اما خبر جدیدی پیچیده است. خبر کناره‌گیری قطعی علی کفاشیان از انتخابات فدراسیون فوتبال که خودش هم با مصاحبه های مختلف باعث تقویت آن می شود. پیش از این هم کفاشیان خودش گفته بود من می‌روم تا رئیسی بیاید که نخندد و پول بیاورد. هر چند آن روز، خیلی‌ها این حرف‌ را به حساب تعارف گذاشتند و با خودشان گفتند کفاشیان دوره قبل هم از این حرف‌ها می‌زد و باز دم انتخابات، وارد رقابت می‌شود اما انگار این مرتبه ماجرا جدی است و بنابه دلایلی کفاشیان به جمع‌بندی قطعی رسیده که دیگر رئیس فدراسیون فوتبال نباشد.

خروج کفاشیان از کارزار انتخاباتی معادلات را تغییر می‌دهد. اگر کفاشیان قصد کاندیداتوری داشته باشد، چهره‌هایی نظیر افشین پیروانی، علی فتح‌ا...زاده، عزیزی‌خادم، عزیزمحمدی و... برای حضور در انتخابات ثبت‌نام می‌کنند اما انصراف علی کفاشیان و بی‌طرف شدن مجمعی که به هماهنگی تمام و کمال با رئیس فعلی معروف شده، پای مدیران عالیرتبه نزدیک به رییس جمهور را به انتخابات فوتبال باز می‌کند. مدیرانی چون صالحی‌امیری که یکی از گزینه‌های اصلی وزارت ورزش بود و به عنوان وزیر پیشنهادی دولت تدبیر و امید به مجلس رفت و رأی اعتماد نگرفت، محمود سلطانی‌فر که اولین وزیر پیشنهادی دولت بود و او هم موفق به گرفتن رأی اعتماد نشد و محمدحسین قریب که دوره قبل به هوای پیروزی در انتخابات و برخورداری از حمایت وزارت ورزش وقت وارد انتخابات شد و مقابل علی کفاشیان شکست خورد، مدیران عالیرتبه‌ای هستند که از آنها به عنوان نامزدهای احتمالی انتخابات فدراسیون فوتبال نام برده می‌شود.

گویا عده‌ای از اهالی فوتبال در این میان در تلاش هستند صالحی‌امیری قدرتمند و بانفوذ را به حضور در انتخابات ترغیب کنند. این افراد معتقدند مسعود سلطانی‌فر به عنوان رئیس سازمان گردشگری شاید رغبت چندانی به حضور در انتخابات نداشته باشد اما صالحی‌امیری می‌تواند قد و قواره ریاست فدراسیون فوتبال را ارتقا بدهد و در دولت سهمی جدی برای فوتبال کسب کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار