بازدید 3954

زیدان:لالیگا ازدست نرفته؛39 امتیاز باقی مانده

امتیازاتی در معرض خطر قرار دارند، اما من به تیم های دیگر فکر نمی کنم. من تنها به ادامه مسیر خود صرف نظر از هر آنچه اتفاق می افتد فکر می کنم. در طول هفته خوب آماده می شویم و باید بنشینم و این بازی را آنالیز کنم.
کد خبر: ۵۶۹۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۴ 22 February 2016

زین الدین زیدان با تساوی 1-1 مقابل مالاگا حاضر نشد به از دست رفتن لالیگا اقرار کند، حتی اگر اکنون اختلاف با بارسلونا به 9 امتیاز رسیده باشد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از AS، سؤالات زیر در پایان بازی از سرمربی رئال مادرید پرسیده شد:

این تساوی کار را در لالیگا برای شما بسیار سخت کرد، آیا بلند پروازی های خود در لیگ را کنار گذاشته و روی چمپیونزلیگ تمرکز خواهید کرد؟

امروز ما دو امتیاز از دست دادیم اما هرگز تسلیم نخواهیم شد. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و باید برای کسب 39 امتیاز دیگر تلاش کنیم، و به کار خود ادامه خواهیم داد. آرام نخواهیم نشست و برای من چنین چیزی وجود ندارد. ما لالیگا و چمپیونزلیگ را در پیش داریم و تا پایان برای فتح آنها خواهیم جنگید.


آیا به نظر شما ممکن است بارسا یا اتلتیکو در لیگ قهرمانان خود را خسته کرده و تمرکزشان در لیگ را از دست بدهند؟

امتیازاتی در معرض خطر قرار دارند، اما من به تیم های دیگر فکر نمی کنم. من تنها به ادامه مسیر خود صرف نظر از هر آنچه اتفاق می افتد فکر می کنم. در طول هفته خوب آماده می شویم و باید بنشینم و این بازی را آنالیز کنم. بازیکنان امروز تلاش زیادی کردند. باید در این دیدار پیروز می شدیم و این هم درست است که آنها فرصت های زیادی مقابل ما ایجاد کردند.

زیدان:لالیگا ازدست نرفته؛39 امتیاز باقی مانده

آیا حس می کنید که تیم امروز بد بازی کرد؟

فکر نمی کنم که خوب بازی نکرده ایم. کمی به مشکل خوردیم، به خصوص در نیمه دوم؛ آنها در برخی نقاط مسلط بودند، اما بد بازی نکردیم. فرصت های زیادی داشتیم. امروز ممکن است به بازی نگاه کنید و بگویید که ما بد بازی کردیم و من هم ممکن است با شما مخالف باشم: اینکه فرصت هایی برای گلزنی و پیروزی در این مسابقه داشتیم. حتی احتمال شکست در این مسابقه نیز وجود داشت. چند بازی آخر ما این امید را می دهد که خوشبین باشیم.


رئال مادرید چطور می تواند در خانه بسیار قدرتمند باشد و خارج از خانه مشکلات بسیاری داشته باشد؟

آخرین بازی ما در چمپیونزلیگ خارج از خانه بود  و بازی سختی بود اما پیروز شدیم. امروز هم بازی سختی بود و ما فرصت هایی برای پیروزی در این مسابقه داشتیم. باید این مسابقه را آهمراه با تیم فنی آنالیز کرده و آن را منعکس کنم. با سخت کوشی و تلاش جمعی می توانیم به چیز هایی دست پیدا کنیم. از نظر شما لالیگا از دست رفته است، اما من اینطور فکر نمی کنم و قطعاً بازیکنان هم اینطور فکر نمی کنند.


ترکیب عجیبی بود: ایسکو به عنوان شماره 9. کاذب و کواچیچ به جای خامس، کریستیانو و خسه در کناره ها، و این حقیقت که از هر سه تعویض خود استفاده نکردید...

ایسکو به عنوان مهاجم بازی نمی کرد. او، لوکا و متئو در همه جای زمین حرکت می کردند. تنها دو تعویض انجام دادم چون گاهی اوقات اگر ببینید که تیم نیاز به تغییر دارد، تصمیم می گیرید. همین.


فکر می کنید که امروز یک امتیاز کسب شد یا دو امتیاز از دست رفت؟

هرکس عقیده ای دارد. ما بازی را در اختیار داشتیم و کار را تمام نکردیم و فرصت های زیادی از دست دادیم. چیز های زیادی برای فکر کردن وجود دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی