بازدید 5931

ماجرای غم انگیز گم شدن جانباز پرسپولیس در جمعیت 70 هزار نفری!

کد خبر: ۵۶۹۵۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۶ 21 February 2016
جانباز پرسپولیسی در هیاهوی حضور 70 هزار پرسپولیسی از چشم مسئولان ورزشگاه آزادی دور ماند.
به گزارش تابناک ورزشی، سلامت جانباز پرسپولیسی که سالا است در کنار نیمکت پرسپولیس حضور دارد عاشق این تیم است. سلامت بعد از بازی با سایپا اتفاق تلخی برایش رخ داد و در حالی که منتظر بود آمبولانس  وی را از استادیوم خارج کند اما تک و تنها در ورزشگاه و در تاریکی منتظر ماند تا شخصی به داد او برسد.
وی درباره مشکلاتی که پس از پایان دیدار پرسپولیس و سایپا برایش رخ داد، گفت: من همیشه برای تماشای دیدارهای پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی به ورزشگاه می‌روم و از نزدیک شاهد رقابت تیم محبوبم مقابل حریفان هستم اما به ندرت در اختیارم ماشین می‌گذارند و مشکلات زیادی را برای رفت و آمد به ورزشگاه‌ها داریم.
ماجرای غم انگیز گم شدن جانباز پرسپولیس در جمعیت 70 هزار نفری!
 وی افزود: آسایشگاهی که در آن هستیم، تنها یک آمبولانس دارد و وقتی که من داخل استادیوم بودم، ماشین رفته بود شخص دیگری را سوار کند و نتوانست به دنبال من بیاید و همین موضوع سبب شد تا من 3 یا 4 ساعت داخل سرما و بیرون از ورزشگاه منتظر بمانم و سرانجام با لطف مردم به آسایشگاه رفتم.
سلامت خاطر نشان کرد: من و دیگر دوستانم، جانباز هشت سال دفاع مقدس هستیم و سفیر شهدا محسوب می‌شویم. مسئولان باید بیشتر به وضعیت‌مان رسیدگی کنند و امکانات بیشتری را در اختیارمان قرار دهند.
 هوادار جانباز پرسپولیس درباره مشکلاتش پس از پایان دیدار پرسپولیس و سایپا گفت: پس از پایان دیدار این 2 تیم به بیرون ورزشگاه رفتم و به آمبولانسی که در نزدیکی درب خروج قرار داشت گفتم من را به آسایشگاه برسان، اما آن‌ها گفتند 250 هزار تومان می‌خواهیم و به دلیل اینکه من این مبلغ را نداشتم، من را در آنجا رها کردند.  وی خاطر نشان کرد: این اولین بار نیست که این مشکلات پیش آمده و تا به حال بار‌ها این اتفاق برای من رخ داده است.
 وی در پایان افزود: مسئولان ورزش و تیم پرسپولیس باید بیشتر به فکر جانبازان باشند و مشکلات آن ها را حل کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست