بازدید 22140
۵

عکسی نادر از امیرقلعه نویی کنار ناصر حجازی

از سال ها کار قلعه نویی زیر دست حجازی چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی کارآموز، چند عکس معدود در حافظه رسانه ها و مردم ذخیره شده اما تابناک ورزشی به یک عکس منحصر به فرد و جدید در این زمینه دست پیدا کرده است.
کد خبر: ۵۶۹۵۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 21 February 2016
امیر قلعه نویی پرافتخارترین سرمربی استقلال در رقابت های داخلی، شاگرد مرحوم ناصر حجازی بود اما هیچگاه به محبوبیت اسطوره آبی ها نرسید.
به گزارش تابناک ورزشی، قلعه نویی که مدتها لقب ژنرال را در برخی رسانه ها یدک می کشید در سال های پایانی عمر استاد و مربی اش روابط چندان گرمی با او نداشت و این موضوع را خانواده ناصر حجازی بارها مطرح کردند. پس از درگذشت دروازه بان افسانه ای آبی ها هم این جو و روابط تیره تر شد و این اواخر به فیلم زندگی ناصرحجازی هم رسید.
از سال ها همکاری قلعه نویی با حجازی چند عکس معدود در حافظه رسانه ها و مردم ذخیره شده اما تابناک ورزشی به یک عکس منحصر به فرد و جدید از این دو کنار هم دست پیدا کرده است.

در این تصویر قدیمی، چند چهره آشنا دیده می شوند: چهره ناصرحجازی با همان تیپ معروف اوایل دهه هفتاد و همچنین قلعه نویی کاملا قابل شناسایی است. فردی که بین این دو ایستاده محمدرضا بهمنی سرپرست سابق باشگاه استقلال و همان بازرس ویژه سازمان تربیت بدنی در استقلال است که با حکم علی آبادی اداره باشگاه را برای مدتها برعهده داشت.

ابراهیم طالبی هم که مترجم ودستیار اکثر مربیان خارجی آبی ها بوده نیز در عکس دیده می شود. او آن سالها در آلمان زندگی می کرد.

عکسی نادر از امیرقلعه نویی کنار ناصر حجازی
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
روحش شاد. بزرگ مردی بود که تاریخ فوتبال ایران هرگز دیگه به چشمش نخواهد دید این نوع اسطوره هایی که هیچگاه به حاشیه نرفتند
یه پرسپولیسی دو اتیشه هستم ولی واقعا ناصر خان حجازی رو دوسش داشتم خدا رحمتشون کنه یه زمانی برای کشور افتخاری بودن
البته در اين عكس ناصر حجازي كنار امير قلعه نويي است. چون امير در وسط ايستاده است
شخصیت پنهان قلعه نویی برای مردم اشکار شده و با درج این عکسهای عزیزان در سایت نمیتونین گنده اش کنید.
دستهای توی جیب وفرم ایستادن اقای قلعه نوعی در موقع عکس گرفتن در کنا بزرگترها ،از غرور کاذب ایشون حکایت دارد
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار