بازدید 4650

دلایل حساسیت انتخابات خبرگان پنجم

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان البرز گفت: مجلس خبرگان مهم‌ترین نهاد تصمیم گیر کشور است.
کد خبر: ۵۶۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳ 20 February 2016
نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان البرز گفت: مجلس خبرگان مهم‌ترین نهاد تصمیم گیر کشور است.

حجت الاسلام صادق رزاقی درگفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: مجلس خبرگان مهم‌ترین نهاد تصمیم گیر کشور است و اگر پیش از این حساسیت کمتری داشته از کم کاری ما بوده است.

وی ادامه داد: مردم باید با حساسیت بیشتری به انتخابات خبرگان نگاه کنند و با دقت نظر افراد شایسته را انتخابات و به آن‌ها رای دهند.

رزاقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر حضور حداکثری مردم درانتخابات پیش رو اضافه کرد: بدون شک سهل انگاری مردم در این انتخابات حساس می‌تواند تبعات بسیار سنگینی برای کشور‌داشته باشد.

وی توضیح داد: ورود افراد تندرو و یا سهل‌انگار به این نهاد حساس می‌تواند آینده کشور و انقلاب را دچار بحران کند.

رزاقی گفت: گرچه که نهاد‌های نظارتی و شورای نگهبان تمام تلاش خود را برای تایید نامزد‌های صالح به کار بسته‌اند اما مردم نیز باید دقت نظر ویژه‌ای برای انتخاب افراد اصلح به خرج دهند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان البرز با اشاره به دلیل حساسیت این دوره از انتخابات مجلس خبرگان گفت: دخالت جریان‌های سیاسی در این دوره از انتخابات خبرگان، کاندیداتوری برخی چهره‌های خاص و همچنین نقش‌ مهم شبکه‌های اجتماعی در تبادل اطلاعات و اخبار از مهم‌ترین دلایل حساسیت‌های موجود است.

وی یادآورشد: همه ما ملزم به تمکین از قانون و انتخاب مردم هستیم ووظیفه داریم افرادی که انتخاب شده‌اند را حمایت و کمک کنیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی