بازدید 3747
وزیر سابق اطلاعات:

دشمن به دنبال ایجاد شبکه نفوذ است

وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن قصد دارد با ابزار پول و جاذبه های جنسی، باور، آرمان، نگاه و سبک زندگی مردم را تغییر دهد تا بتواند شبکه نفوذ را ایجاد کند.
کد خبر: ۵۶۹۱۶۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹ 19 February 2016
وزیر سابق اطلاعات گفت: دشمن قصد دارد با ابزار پول و جاذبه های جنسی، باور، آرمان، نگاه و سبک زندگی مردم را تغییر دهد تا بتواند شبکه نفوذ را ایجاد کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حیدر مصلحی روز پنجشنبه در همایش بزرگ پرچمداران بصیرت در مشهد افزود: دشمن درصدد است این تغییرات را در سه گروه مردم و افکار عمومی، نخبگان و مسئولان ایجاد کند و همچنین قصد دارد دشمن را دوست نشان دهد.

وی اظهار کرد: دشمن تراشی و ایجاد بدبینی در مردم نسبت به نیروها و مسئولان ارزشی نظام نیز از دیگر برنامه هاست که دشمن دنبال می کند و تخریب شورای نگهبان از جمله آنان است.
وی گفت: دشمن با حربه های تهدید و ترس، وعده های دروغ، مشغول کردن مسئولان به خیال پردازی، زیبا جلوه دادن عملکرد نادرست، شایعه سازی، القای یأس، قبح زدایی و تغییر در خطوط قرمز، خیرخواه نشان دادن خود و تحریف سخن حق و ارائه تفسیر باطل از حق ، تغییر افکار مسئولان را دنبال می کند.

مصلحی ادامه داد: در برابر برخورد آنها باید سعی نمود فضای جامعه ضد آمریکایی باشد و اصول و فضایل اخلاقی در جامعه حفظ شود.
وی گفت: در نفوذ جریانی دشمن سعی دارد شبکه قوی و کارآمد روحانیت را از بین ببرد و یک شبکه به وجود بیاورد تا جریان نفوذ را ایجاد کند.

* آمریکا قصد بی ثباتی کشور را دارد
معاون هماهنگ کننده ولی فقیه در سپاه نیز گفت: آمریکا قصد دارد مملکت را بی ثبات کند زیرا بی ثباتی به معنای تسلیم و سقوط است و همچنین قصد دارند در کشور نفوذ کنند.
سرتیپ پاسدار محمدحسین سپهر نفوذ در مبانی دینی و اسلامی برای ساخت اسلام مدنی به جای اسلام انقلابی را از دیگر اهداف دشمن دانست و تأکید کرد: آنها برای تحقق نفوذ به دنبال معتدل سازی افراطیون و انقلابیون هستند در حالی که اعتدال در انقلاب معنا ندارد و باید همه انقلابی باشند.

وی گفت: نقش نخبگان و خواص و مراجع تربیتی مردم و مساجد این است که ویژگی های نمایندگان اصلح و برتر را معرفی کنند که ولایت مداری، اهتمام به بیت المال، قانونمداری، کارآمدی و تخصص از جمله این ویژگی هاست.

سپهر افزود: کسانی باید به مجلس راه یابند که قدرت جریان سازی داشته باشند و سخت کوش و بن بست شکن باشند و بتوانند با جریانی که ایجاد می کنند در بزنگاه ها رأی جمع کنند.
وی گفت: کسانی باید نماینده شوند که وامدار جریانات مختلف نباشند و معتمدان و عقلا آنها را تعیین کرده باشند.

* آمریکا در لبه پرتگاه قرار گرفته است
فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی نیز گفت: دشمن در عرصه سیاسی سرمایه گذاری کرده است زیرا عرصه سیاسی عرصه زودبازده و کم هزینه است و چون با رأی مردم رقم می خورد بسیار موجه است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار یعقوب علی نظری افزود: آمریکا تمام میدانهای فرهنگی، اقتصادی و نظامی را آزموده و به نتیجه نرسیده است و در شرایط کنونی تنها راهی که برای آنها فراهم شده عرصه سیاسی است و لذا اوباما در کنگره اذعان می کند که به جز مذاکره راهی در برابر ایران ندارند.
وی ادامه داد: آمریکا در لبه پرتگاه قرار گرفته و بنابراین آخرین عرصه مبارزه عرصه سیاست با حربه انتخابات است.

نظری تصریح کرد: این انتخابات، انتخابات عادی نیست که رقابت بین جریان های درون نظام باشد بلکه نبرد بین آمریکا و انقلاب اسلامی است و آنچه که باید رقم بخورد یک مجلس با شاخص مشخص ضد استکباری و ضد آمریکایی است.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: نفوذ فکری و تبدیل آن به نفوذ عملیاتی و در نتیجه انتخاب شدن کسانی که نفوذ را میسر سازند از اهداف آمریکاست.
نظری تأکید کرد: ما نباید در آنچه حق می دانیم به دلیل تبلیغات روانی کوتاهی کنیم و باید حق خود را اظهار کنیم و طفره نرویم و مواضع انقلابی خود را داشته باشیم و تحت تاثیر عملیات روانی قرار نگیریم.

وی اظهار کرد: از اصولگرایان می خواهیم منافع خود را به منافع جمعی ترجیح ندهند.
نظری گفت: تعدد نامزدهای ارزشی و انقلابی به نفع دشمن است و اگر این اتحاد که به انحای مختلف شکل گرفته است سست شود در مسیر انقلاب اسلامی نخواهد بود و نباید بدون توجه به شرایط انقلاب اسلامی به دنبال منافع شخصی بود.
وی تصریح کرد: باید با این اتحاد عقبه خوبی برای خطوط رزم با آمریکا تشکیل داد و افرادی را که سابقه انقلابی و مجاهدت داشته اند و به منافع شخصی خود توجهی ندارند انتخاب کرد.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: اگر کسی به جمع بندی نرسید باید به دلسوزان انقلاب که از جان و مال و آبروی خودشان گذشته اند اعتماد کند.

* کسانی که بصیرت دارند مردم را آگاه کنند

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) نیز در این جلسه با اشاره به تاریخ انبیا گفت: تقابل سامری - هارونی در دوران تمام انقلاب های انبیا وجود داشته است و در انقلاب جمهوری اسلامی نیز این تقابل به شکل دو جریان متعهد به پایه های دینی و جریان جواهان وابستگی به غرب نمود پیدا کرد.

حجت الاسلام حسین طیبی فر افزود: در انقلاب اسلامی جبهه ملی و نهضت آزادی خواهان وابستگی به غرب بودند که امام راحل با بینش و آگاهی خاصی که داشتند این جریان را کنار زدند.
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) گفت: افرادی درصدد هستند که کسانی را به مجلس بفرستند که بستر تفکر لیبرالی را ایجاد و راه نفوذ دشمن را هموار کنند.
طیبی فر افزود: این افراد باید به مردم معرفی شوند و باید برای مردم تبیین کرد که چه کسانی بستر فتنه ها را فراهم کرده اند.

وی گفت: امروز انقلاب اسلامی در یک پیچ تاریخی قرار دارد و باید برای مردم تبیین کرد که بی بی سی چه کسانی را تبلیغ می کند و انتخاب چه کسانی آمریکا را شاد خواهد کرد.
وی تصریح کرد: باید برای مردم توضیح داد که اگر نمایندگانی انتخاب شوند که به دنبال نوکری غرب و اشرافیت باشند خیانت به اسلام و نظام اسلامی است.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق (ع) افزود: کسانی که بصیرت دارند و پشت صحنه را می توانند درک کنند باید به مردم آگاهی بدهند که اگر آنها در این آگاهی رساندن و هوشیار کردن مردم کوتاهی کنند تجربه مشروطه دوباره تکرار خواهد شد.

وی تاکید کرد: مردم باید بدانند که نامزدهایی که در فهرست کسانی هستند که دل به آمریکا سپرده اند یا در فتنه حضور داشته اند، دشمن در آنها ظرفیتی پیدا کرده و روی آنها سرمایه گذاری کرده و ممکن است خود نامزد هم از این امر بی اطلاع باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی