بازدید 4802
۱

تیم ملی فوتسال در نیمه نهایی جام ملت های آسیا

تیم ملی فوتسال توانست در ادامه مسابقات قهرمانی آسیا یک پیروزی پر گل دیگر کسب کند.
کد خبر: ۵۶۸۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۶ 17 February 2016

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا عصر امروز از ساعت 17 و 30 دقیقه در ورزشگاه ازبکستان به مصاف قرقیزستان رفت که در پایان شاگردان ناظم‌الشریعه توانستند با نتیجه 7 بر صفر به پیروزی دست یابند.

به گزارش تابناک ورزشی، گل های این بازی توسط حسین طیبی 7، 15 و 32، محمد طاهری 8، قدرت بهادری 26، علی‌اصغر حسن‌زاده 26 و مهران عالیقدر 29 به ثمر رساندند.

ایران با ترکیب سپهر محمدی، حمید احمدی، علی‌اصغر حسن‌زاده، قدرت بهادری و مهدی جاوید وارد زمین مسابقه شد.

محمد کشاورز با توجه به مصدومیتش از روی نیمکت کار را دنبال کرد و محمد طاهری به جای او بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.

ایران با این پیروزی راهی مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا شد. با توجه به برتری احتمالی ژاپن مقابل ویتنام شاگردان ناظم‌الشریعه در مرحله بعدی از ساعت 17 و 30 دقیقه روز جمعه 30 بهمن‌ماه به مصاف ژاپن خواهند رفت.

همچنین دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی را ازبکستان و تایلند از ساعت 14 و 30 دقیقه برگزار خواهند کرد. تیم‌های ازبکستان، تایلند، ایران و ژاپن صعود خود را به جام جهانی 2016 کلمبیا قطعی کردند. تیم پنجم این مسابقات هم به جام جهانی صعود خواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
در بازی با عراق وقتی کاپیتان تیم آقای کشاورز به شدت مصدوم شد ودوربین مدتی طولانی روی ایشان بود مجری (خیابانی)داشت از شباهت و احتمال فامیل بودن یکی از باریکنان عراق با کرار جاسم داستان میگفت!اصلا متوجه این اتفاق مهم نبود شاید بعدا از خبر ورزشی شنیده !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست