بازدید 3946

عارف: نگاه ما در ائتلاف انحصارطلبانه نبود

کد خبر: ۵۶۸۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 16 February 2016
رئیس شورای سیاست گذاری انتخاباتی اصلاح‌طلبان گفت: نگاه ما در ائتلاف انحصارطلبانه نبود و نیست به همین دلیل نگفتیم کسانی که در لیست ما هستند نباید در لیست دیگری حضور داشته باشند.

به گزارش ایسنا، محمدرضا عارف در جمع جوانان ستاد فرزندان 76 اظهار کرد: ائتلاف ارزشمندی که بین جبهه اصلاحات و جریان حامیان دولت اتفاق افتاد، بسیار اتفاق خوبی بود.

وی ادامه داد:به اتحاد ارزشمندی رسیدیم، شورای سیاست گذاری با حضور همه احزاب جبهه اصلاحات شکل گرفت و مسیر خوبی را طی کرد و مورد استقبال همگان حتی در استان ها قرار گرفت.

عارف خاطر نشان کرد: طبیعتا تهران یک وضعیت خاصی دارد روشن نبود که در شهر تهران چه باید کنیم. ضرورت همکاری قطعی بود اما اینکه یک لیست داشته باشیم یا دو لیست هنوز نهایی نشده بود. در ادامه با توجه به رد صلاحیت چهره های شاخص در هر دو گروه بحث ائتلاف جریان اصلاحات با حامیان دولت مطرح شد.

وی افزود: اصلاح‌طلبان به لیست 36 نفره ای رسیده بودند که اگر بنا به ائتلاف نبود حتما لیست 30 نفره ای از میان آن ارائه می دادند، اما تصمیم شورای عالی سیاستگذاری بر آن بود که مسئولیت لیست تهران را به عهده هیأت رئیسه که شامل هشت نفر بودند قرار دهد زمانی هم بحث اجماع با جریان حامی دولت مطرح شد که کارگروهی بررسی آن را برعهده گرفت. وی خاطرنشان کرد: کارگروه تعامل و کارگروه استان ها اختیار تام پیدا کردند با حامیان دولت مذاکره کنند، مذاکرات خوبی انجام شد که البته در میان آن منتظر جواب تجدیدنظر ها شدیم. نهایتا طی هفت جلسه به لیست منتشر شده امروز که لیست ائتلافی است، رسیدیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر
آخرین اخبار
وب گردی