بازدید 3894
۱
خبر روز

پیروانی از مدیریت تیم ملی استعفاکرد/درانتظار رد استعفا ازسوی کفاشیان

پیروانی شب گذشته روی خط تلفنی نود آمد و درباره اختلافات کی روش با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش صحبت کرد و اعلام کرد از سمت مدیریت تیم ملی استعفا داده است. گفته می شود این استعفا از سوی کفاشیان پذیرفته نمی شود چراکه کی روش اجازه چنین کاری را نخواهد داد.
کد خبر: ۵۶۸۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶ 16 February 2016

افشین پیروانی که طی چندهفته اخیر به شدت در رسانه ها جولان و مانور داده بود و با مصاحبه های آتشین خود ارکان فدراسیون و وزارت ورزش را مورد حمله قرار داد، از سمت مدیریت تیم ملی فوتبال بزرگسالان کناره گیری کرده است.

به گزارش تابناک ورزشی، افشین پیروانی شب گذشته روی خط تلفنی نود آمد و درباره اختلافات کی روش با فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش صحبت کرد و اعلام کرد از سمت مدیریت تیم ملی استعفا داده است. گفته می شود این استعفا از سوی کفاشیان پذیرفته نمی شود چراکه کی روش اجازه چنین کاری را نخواهد داد.

پیروانی از مدیریت تیم ملی فوتبال استعفاکرد/در انتظار رد استعفا از سوی کفاشیان

افشین پیروانی در ابتدا درباره حواشی سفر اینفانتینو دبیرکل یوفا و اختلافات به وجود آمده با کی روش درباره آن گفت: الان باید دو بحث را پیگیری کنیم. یکی دعوت اینفانتینو است که دوستان گفتند کی روش ایشان را دعوت نکرده. خودم دیدم که کی‌روش و اینفانتینو از طریق ایمیل با هم در ارتباط هستند و سرمربی تیم ملی از اینفانتینو دعوت کرده است. (نکته جالب اینکه شخص اینفانتینو این موضوع را تکذیب کرده است! و حرف پیروانی در این مورد غلط است) اما بحث بعدی افراد حاضر بود. دوستان نباید اشتباه را با اشتباه جبران کنند. دوستان یا فراموش کرده‌اند یا کوتاهی می‌کنند. اگر قبول داریم کی‌روش مربی شناخته شده‌ای است، باید در به این جلسه دعوت می شد. آیا نباید بازیکنان و کاپیتان تیم ملی، علی دایی، علی پروین، احمدرضا عابدزاده، مهدی مهدوی‌کیا، علیرضا منصوریان، خداداد عزیزی، علی کریمی، کریم باقری، جواد نکونام و ... برای جلسه با دبیرکل یوفا دعوت می‌شدند؟!(معلوم نیست پیروانی به چه دلایلی چنین حکم و دستوری برای کفاشیان صادر کرده که لزوما باید از این چهره ها دعوت می کرد!) انتقاد من از رئیس فدراسیون این بود که توقعی ندارم که من یا کی‌روش را دعوت کند اما زیرمجموعه او باید از کی‌روش دعوت می‌کردند. ساعت ۳ بعدازظهر از علی دایی برای این کار دعوت کرده بودند.

پیروانی در خصوص اینکه اینفانتینو گفته کفاشیان او را برای حضور در ایران دعوت کرده است، گفت: مطمئنا فدراسیون این کار را هم یکند به هر حال کی‌روش سیگنال‌هایی داده بود که اینفانتینو به ایران بیاید.

پیروانی ادامه داد: عاشق نتیجه گرفتن تیم ملی هستم و اگر بدانم که فردی غیر از کی‌روش می‌تواند به تیم ملی کمک کند، وظیفه‌ام این است که از او حمایت کنم. در این مقطع به عنوان مدیر تیم ملی باید از کی‌روش حمایت کنم. به لحاظ غیرفنی، تیم ملی نیاز به امکانات دارد. ما باید چیزهای اولیه مانند لباس، چمن خوب و ... داشته باشیم. هیچ اتفاقی برای چمن کمپ تیم‌های ملی نیفتاده است و وقتی این موضوع را به کفاشیان می‌گوییم، پاسخ این است که بودجه ندارند. وضعیت لباس تیم ملی نباید انعکاس داده شود. اردوی تیم ملی از بیستم اسفند آغاز می‌شود اما هنوز لباس نداریم.

پیروانی در پایان گفت: اگر کی روش برای ۱۱ اردیبهشت استعفا داده گفته به این خاطر است که دست رئیس فدراسیون را باز بگذارم با این شرایط هر کسی رئیس فدراسیون شود، قول صعود به جام جهانی را نمی توان داد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطفا از جانب ما به irib و yjc بگویید ما کیروش را دوست داریم
بهترین کارشناس مردم هستند
بگویید جریانسازی نکنند و دست بردارند از سیاسی کاری هایی که مردمو بیشتر از خودشون فراری بدهند
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # قیام 15 خرداد