بازدید 2517

چه کسانی خط دادند هواداران علیه افشارزاده شعار بدهند؟

مدیرعامل باشگاه استقلال معتقد است منتقدانی دارد که آنها خط داده اند تا در بازی با نفت علیه وی شعار داده شود.
کد خبر: ۵۶۸۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 16 February 2016
به گزارش تابناک ورزشی بهرام افشارزاده این روزها تحت فشار است. از طرفی تحت فشار جوی که در باشگاه وجود دارد و مثلا معاون خود ( علی نظری) را از دست داده و از طرف دیگر به خاط نتایج تیم استقلال.
افشارزاده که معمولا سعی می کند با سیاست پاسخ سوالات خبرنگاران را بدهد در خصوص اینکه واکنش او در مقابل شعارهای هواداران استقلال چیست می گوید: می دانم که این شعارها خطی بوده است و به خوبی می دانم که چه کسانی این خط را داده اند. آقایانی که دیگر در استقلال حضور ندارند با استفاده از توان خود برای ضربه زدن به استقلال این کارها را انجام می دهند و با همراهی دوستان خود این روند را آغاز کرده اند.

سرپرست باشگاه استقلال درباره داوری این دیدار اضافه کرد: اشتباهات داوری در نتیجه دیروز نقش داشت و همه دیدند که چه اتفاقاتی افتاد. مطمئنا تکرار این داوری ها می تواند نتایج بسیار بدی را رقم بزند و کمیته داوران باید در انتخاب داور برای این دیدار حساس بهتر عمل می کرد.

افشارزاده در پایان اظهار کرد: با یک باخت نباید به دنبال تغییر سرمربی رفت و این انتظار نا به جا است که سرمربی تیم دوم جدول را تغییر دهیم. با حمایت هواداران در دیدارهای پیش رو استقلال را به صدر جدول باز خواهیم گرداند.


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
وب گردی