بازدید 4741

شگرد جديد سرقت خودروهاي مدل بالا لو رفت

کد خبر: ۵۶۸۱۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳ 15 February 2016
سارقان خودروهاي مدل بالا كه با استفاده از زنان بدحجاب از چند استان كشور سرقت مي‌كردند، توسط كارآگاهان پليس اصفهان دستگير شدند.

به گزارش آرمان، سرهنگ ستار خسروي رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان اصفهان در گفت‌وگو با پايگاه خبري پليس اظهار داشت: از سه ماه گذشته كارآگاهان اين پليس در جريان شكايت‌هايي مبني بر سرقت خودروهاي مدل بالا با شگردهاي مشابه در شهر‌هاي اصفهان، كرج و تهران قرار گرفتند كه در پي آن سرقت‌هاي مسلحانه‌اي نيز از خريداران اين نوع خودروها در شهر شيراز صورت گرفت. ا

ين مقام انتظامي ادامه داد: بلافاصله يك تيم تخصصي از كارآگاهان اداره مبارزه با سرقت تشكيل و تحقيقات وسيعي در اين زمينه آغاز و مشخص شد تمامي سرقت‌ها با شيوه طعمه قرار دادن زنان بد پوشش انجام شده است.

وي درباره شگرد سارقان، گفت: دراين نوع سرقت‌ها زنان بد پوشش، در مسير خودروهاي مدل بالا ايستاده و با طرح دوستي، سوار برآن مي‌شدند اما راننده را به بهانه خريد تنقلات از خودرو خود پياده و بلافاصله با كمك همدستان شان، اتومبيل را به سرقت مي‌بردند.

خسروي افزود: متهمان پس از سرقت، خودرو رابه شيراز منتقل و اقدام به تبليغ فروش خودروهاي مدل بالا در سايت‌هاي اينترنتي و درج آگهي در روزنامه‌ها مي‌كردند و وقتي متقاضي با شماره تلفن ارائه شده تماس مي‌گرفت از او مي‌خواستند كه با چك رمزدار به دفتر كار آنها مراجعه كند.

وي عنوان كرد: پس از مراجعه متقاضيان به دفتر، متهمان با تهديد سلاح كمري دست و پاي آنها را بسته و پس از ضرب و جرح و تزريق آمپول بي‌حسي به دست و گردنشان اموال آنها را سرقت و سريعاً به يكي از صرافي‌ها مراجعه و چك رمزدار را به پول نقد تبديل و متواري مي‌شدند.

سرهنگ خسروي اظهار داشت: با توجه به اهميت اين پرونده و خطرناك بودن نوع سرقت‌هايي كه توسط اعضاي اين باند انجام شده، تحقيقات پليس در نهايت دقت و ظرافت تمام براي دستگيري اين باند ادامه يافت كه سرانجام طي دو عمليات مشترك در اصفهان و شيراز، سه متهم مرد و سه زن اين باند شناسايي و دستگير شدند.

اين مقام انتظامي گفت: با دستگيري متهمان، همدست ديگر آنها نيز طي عملياتي در شهرستان كرج، در حالي كه قصد خروج از كشور را داشت، دستگير شد.

وي ادامه داد: از متهمان چهار دستگاه خودروی مدل بالا به همراه 30 هزار دلار وجه نقد و تعدادي مدارك جعلي خودرو كشف شده است.

وی به مردم هشدار داد: براي خريد خودرو به آگهي‌هاي درج شده در سايت‌ها و روزنامه‌ها اطمينان نكرده و حتما خودرو را در بنگاه‌هاي مجاز معامله كنند و در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشكوك از سوي فروشندگان، موضوع را از طريق شماره تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی