بازدید 6297
۷
نشست خبری

مظلومی:داوری ها به سمت یک تیم چرخیده است/با این داوری افشارزاده که نمی تواند گل بزند!

سرمربی تیم استقلال که می گفت درباره داوری حرف نمی زند امروز بعد از شکست مقابل نفت تهران به داوری این دیدار به شدت اعتراض کرد.
کد خبر: ۵۶۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 14 February 2016

پرویز مظلومی پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل نفت گفت: بازی خوب و جانداری را برگزار کردیم درست است که شکست خوردیم اما به بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. 10 نفره حمله کردیم همه کار انجام دادیم فقط نتوانستیم به گل برسیم.

به گزارش تابناک ورزشی، مظلومی ادامه داد: ما روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم که تیم نفت هم روی همین موضوع به گل رسید. متاسفم برای این تیم که برنامه‌اش همین بود.

سرمربی استقلال در مورد داوری گفت: امروز به خاطر ناحقی داور شکست خوردیم. بعد از مدتها داوری به سمت یک تیم شده است. ما در چند هفته به شدت از داوری ضربه خورده‌ایم. از عملکرد داور راضی نیستیم. کمیته داوران باید بیشتر بررسی کند. شرایط تغییر کرده است. این داور داوری نبود که بخواهد این بازی را قضاوت کند چرا که از اول بازی اشتباه سوت می‌زد.

مظلومی در مورد اخراج میلاد فخرالدینی گفت: من آن صحنه را ندیدم اما اگر اخراج او غیر فنی باشد با او برخورد خواهیم کرد. در واقع ما پس از اخراج او 9 نفره شدیم چرا که یعقوب کریمی در 10 دقیقه پایانی مصدوم شده بود.

وی در مورد شعار هواداران تاکید کرد: برای این شعارها متاسفم مگر خود افشارزاده باید گل بزند. او زحمت خود را می‌کشد. به هر حال ما پس از چند هفته شکست خوردیم و باخت هم جزیی از فوتبال است. از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. زمین مسابقه نامناسب بود اما بازیکنان عملکرد خوبی داشتند.

مظلومی تاکید کرد: ما در 5 هفته 6 امتیاز گرفتیم که  از این آمار راضی نیستیم. امیدوارم در دیدارهای آینده جبران کنیم و شرایط در ادامه لیگ بهتر باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
از بیسوادی این حرف رو زده
از قرار معلوم ديگه تابناك دچار التهاب داوري نيست! خدا رو شكر بعد از چرخش داوري ها به سود پرسپوليس التهاب بي وجودي! تابناك هم فرو نشسته.
جناب مظلومی با عنوان این جمله( بعد از مدتها داوری ب سمت یک تیم شده ) پس قبول داری که قبل از این مدت داوری به سمت شما بوده ؟
پرویز خان بهتره به جای حاشیه سازی برای دیگران به فکر تیم خودت باشی.
البته حق داری که بترسی. اشتباه بعدی یعنی افتادن پشت سر پرسپولیس. همون تیمی که اول فصل می گفتی قعر نشینه.
آقای مظلومی شما فقط اعصاب طرفداران استقلال را خراب می کنید.دو سال با تیمی که از بقیه تیمها یک سروگردن بالاتر بود قهرمان نشدی.حالا هم هفته پیش با تیم ته جدول تو تهران مساوی می کنی و باختها را گردن داور می اندازی. به اتفاق بازیکنان محترم حقوقها را بزنید تو رگ ولی طرفدارها را ابله فرض نکنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۶
همین هفته گذشته نبود با اشتباه داور از اهوازی ها امتیاز گرفتید و توپ گل شده ی آنها سوخت!
به عنوان یک هوادار که سی و هشت سال است بازی های استقلال را پیگیری می کنم اعتقاد دارم اقای مظلومی هیچ حرکت رو به رشدی برای تیم نداشته است و فقط با چیدن هافبک مدافعان پر تعداد از دریافت گل های بیشتر وباخت های پر گل جلوگیری کند... تماشاچی باید بداند که مدیرعامل طبق خواسته مربی بازیکن می گیرد فقط در دو یا سه بازی اول فصل شاهد بازی هجومی احساسی بودیم و دیگر هیچ...این پرسپولیس با نحوه بازیش شایستگی قهرمانی دارد نه تیمی که مربی ترسو و محافظه کار و توجیه گر دارد یک موقعیت پنالتی را بهانه باخت می مند بازی قبل هم توپ از خط رد شده بود اما چرا اعتراف نکرد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست