بازدید 6020

استقبال چشمگیر مردم قشم از افتتاحیه بدون مسابقه جام جهانی هنرمندان+عکس

افتتاحیه این رویداد بین المللی ورزشی با استقبال چشمگیر مردم فوتبال دوست قشم مواجه شد و فریادهای ایران ایران پنج هزارتماشاگر در ورزشگاه جهان پهلوان شهر قشم برای نخستین بار تا این حد بلند در جزیره طنین انداز شد.
کد خبر: ۵۶۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۵ 14 February 2016

دومین دوره مسابقات فوتبال هفت نفره هنرمندان جهان با حضور استاندار هرمزگان ، مسئولان سازمان منطقه آزاد و فرماندار شهرستان قشم در استادیوم تختی این جزیره بزرگ و زیبا افتتاح شد.

به گزارش تابناک ورزشی، افتتاحیه این رویداد بین المللی ورزشی که با صوت دلنشین قرآن و سرود ایران برگزار شد با استقبال چشمگیر مردم فوتبال دوست قشم مواجه شد و فریادهای ایران ایران پنج هزارتماشاگر در ورزشگاه جهان پهلوان شهر قشم برای نخستین بار تا این حد بلند در جزیره طنین انداز شد.

رژه تیم های شرکت کننده در این تورنمنت ورزشی، نمایش آیین های بومی مردم جزیره قشم به همراه خوشامدگویی سردار حسین افشار معاون هماهنگی دومین دوره مسابقات 7 نفره فوتبال هنرمندان جهان در قشم و مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و همچنین سخنرانی استاندار هرمزگان نیز از دیگر برنامه های افتتاحیه این دوره از مسابقات فوتبال هنرمندان جهان در منطقه آزاد قشم بود.

محمد پنجعلی، محمد حسین ضیایی و محسن گلدهی به عنوان اعضای کادرفنی، تیم هنرمندان ایران را در برابر تیم هایی از کشورهای برزیل، آلمان، سوئد، رومانی، ژاپن، لهستان، مجارستان، یونان، قزاقستان، ترکیه و آذربایجان هدایت خواهند کرد.

استقبال چشمگیر مردم قشم از افتتاحیه بدون مسابقه جام جهانی فوتبال هنرمندان +عکس

تیم فوتبال هنرمندان کشورمان با سید جواد هاشمی، پژمان جمشیدی، محسن تابنده، محمد نوازی، مهدی شیری، ابراهیم میرزاپور، امین علی دانایی، حسین سلیمانی، خشایار راد، اصغرهمت، علی لهراسبی، رضا یزدانی، علی عبدالملکی، فرشید فهیم، مرتضی کاظمی، حسام یاریار، سعید بیگی و مهدی صالح پور در این مسابقات حضور دارند.

بنا به این گزارش، مراسم افتتاحیه این رویداد مهم بین المللی ساعت 18 امروز (24 بهمن ماه) با حضور مسئولان کشوری، استانی و منطقه آزاد قشم برگزار شد و فردا بعد از ظهر دو تیم ایران و مجارستان آغازگر این رقابت ها خواهند بود که همین موضوع گله هایی را نزد اهالی خونگرم این جزیره به وجود آورد چراکه آنها تصور می کردند طبق رویه مرسوم بلافاصله بعد از افتتاحیه بازی نخست برگزار خواهد شد اما گویا به دلیل آماده نبودن شرایط بازی ایران و مجارستان به یکشنبه موکول شد.

جزیره قشم با یک هزار و 500 کیلومتر مربع وسعت و حدود 117 هزار نفر جمعیت با داشتن ظرفیت های مهم گردشگری در جنوب ایران واقع شده است.

استقبال چشمگیر مردم قشم از افتتاحیه بدون مسابقه جام جهانی فوتبال هنرمندان +عکس

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل