بازدید 3948
پشت پرده

در جلسه سه ساعته کارلوس کی روش و کفاشیان چه گذشت؟

کی‌روش امروز در جلسه 3 ساعته خود با کفاشیان پیگیر مطالبات شد و با صراحت بیشتری از رئیس فدراسیون فوتبال سؤال کرد که امکانات و وعده‌هایی که قبل از رفتن به وی مطرح شده بود، در راستای اجرایی شدن آنها، چند درصد پیشرفت داشته و چه اندازه این وعده‌ها عملی شده است.
کد خبر: ۵۶۶۰۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱ 06 February 2016

به گزارش تابناک ورزشی، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه هفته گذشته پس از 2 ماه مرخصی به ایران بازگشت و چهارشنبه نیز با حضور در فدراسیون فوتبال دیدار کوتاهی را با علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال انجام داد.

بر همین اساس کی‌روش امروز برای برگزاری جلسه‌ای با علی کفاشیان، راهی فدراسیون فوتبال شد تا با وی به دیدار و گفت و و بنشیند.

کی‌روش قبل از رفتن به مرخصی در جلسه دیگری که با مسئولان فدراسیون از جمله کفاشیان داشت صراحتاً به آنها اعلام کرده بود که برای ادامه همکاری با تیم ملی، باید امکاناتی که می‌خواهد فراهم شود چون این بار مسیر دشوارتری بر سر راه تیم ملی برای صعود دوباره به جام جهانی وجود دارد.

کی‌روش در جلسه فوق اعلام کرده بود باید بهترین امکانات در اختیار تیم ملی قرار بگیرد و خواستار آن شده بود تا هرچه سریع‌تر وضعیت زمین چمن کمپ تیم ملی به شرایط مطلوب و مناسب رسیده و تکلیف اسپانسر لباس تیم ملی نیز زودتر مشخص شود.

از سوی دیگر سرمربی تیم ملی برنامه‌های اردویی و دیدارهای تدارکاتی آتی تیم ملی را نیز ارائه کرده بود.

بر همین اساس کی‌روش امروز در جلسه 3 ساعته خود با کفاشیان پیگیر این مطالبات شد و این بار نیز با صراحت بیشتری از رئیس فدراسیون فوتبال سؤال کرد که امکانات و وعده‌هایی که قبل از رفتن به وی مطرح شده بود، در راستای اجرایی شدن آنها، چند درصد پیشرفت داشته و چه اندازه این وعده‌ها عملی شده است.

البته در ظاهر هیچ‌کدام از این وعده‌ها و قول‌های مسئولان فدراسیون برای آماده‌سازی تیم ملی عملی نشده است اما کفاشیان نیز توضیح داد که همه این برنامه‌ها در دست اجراست و در آینده‌ای نزدیک عملی خواهد شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر