بازدید 40643

فردوسی‌پور اشک دایی را درآورد

برنامه نود در حالی این هفته روی آنتن رفت که عادل فردوسی پور در آستانه تولد علی دایی اشک او را درآورد و تصاویری از حرکات عجیب یک دروازه بان رونمایی شد!
کد خبر: ۵۶۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۶ 02 February 2016
برنامه این هفته نود ضمن بررسی مسابقات برگزار شده هفته هجدهم، به علی دایی اختصاص داشت. به مناسبت تولد علی دایی، گفتگوی ویژه ای با بازیکن پیشین تیم ملی انجام شده بود و حتی نظرسنجی این برنامه به وی اختصاص داشت. نظرسنجی این هفته مربوط به خاطره انگیزترین تصویر از علی دایی بود که ۶ گزینه انتخاب به عنوان بازیکن برتر آسیا، بازی با طححال پاره شده مقابل بحرین، پاس گل به خداداد عزیزی در بازی با استرالیا، درخشش در لیگ قهرمانان اروپا، زدن چهار گل به کره جنوبی، گل به کویت در بازی ایران  و کویت برای آن انتخاب شده بود.

به گزارش مهر، فردوسی پور در ابتدای برنامه اعلام کرد که به خاطر برنامه «هفت» مدت زمان «نود» کمتر از هفته های پیش خواهد بود. در ابتدا، چند بازی از هفته هجدهم لیگ برتر پخش شد و سپس گفتگوی ضبط شده دایی در چهار بخش مجزا روی آنتن رفت.

فردوسی‌پور اشک دایی را درآورد

علی دایی در این گفتگوی جذاب اعلام کرد که در سال ۱۳۶۶ در دانشگاه شریف قبول شده بود ولی به خاطر پوشیدن شلوار جین و کاپشن او را رد کردند. او همچنین گفت که ابتدا در پست دفاع راست و در تیم استقلال اردبیل بازی می کرده است. بخش احساسی این گفتگو زمانی بود که دایی درباره پدر و مادرش صحبت می کرد. دایی که با احترام زیادی از پدرش یاد می کرد، لحظه‌ای بغض کرد و اشک ریخت.

بررسی وضعیت ورزشگاه های امام رضا و شهید کاظمی که اخیرا به استقلال و پرسپولیس داده شد، یکی از بخشهای برنامه نود بود. این دو ورزشگاه از داشتن برخی امکانات بی بهره است که انتقاد بازیکنان تیم های پایه و مسئولان دو باشگاه را در پی داشت. یکی از مسئولان ورزشگاه شهید کاظمی وجود معتادان اطراف ورزشگاه را مشکل اصلی آن دانست و گفت: پشت ورزشگاه ۲ هزار معتاد وجود دارد!

در بخش پایانی برنامه تصاویری از بازی تیم نساجی در لیگ دسته اول و حرکات مشکوک دروازه بان این تیم نشان داده شد که به نظر می رسید این دروازه بان گلهای با برنامه ای دریافت می کند!

طبق اعلام فردوسی پور، ۴۲ درصد شرکت کنندگان در برنامه نود پاس گل علی دایی به خداداد عزیزی را خاطره انگیزترین تصویر دایی در دوران فوتبالش انتخاب کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۱
درود به جفتشون که افتخار جامعه مهندسی کشور هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
اگر فوتبال بگویی شاید ، ولی این دو نفر چه کاری برای رشته مهندسی انجام داده اند ؟
گریه دارترین بخشش همون قضیه شلوار جین و وردشدن توسط دانشگاه بود...
خداوند پدر و مادر ایشان را رحمت کند که همچین شیر مردی به جامعه فوتبال ما بخشیدند.
شیر مادرت حلات شهریار فوتبال ، جناب مهندس دایی
علیرغم اینکه واسه هر دوی این عزیزان و همه مردم ایران احترام قائلم.ولی آرزو میکنم یک روز فوتبال از این مملکت بره و یا اینکه اگر میخواد باشه با پول شخصی اداره شه؛نه با پول مردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۳
بطور كلى توسعه و رشد هر صنعتى و پويا شدن آن در خصوصى سازى و سرمايه‌گذارى شخصى تحقق پيدا مى‌كنه. (البته غير از موارد خاص)
افتخار ميكنيم كه هموطن شما دونفر اسطوره هاي ورزش وعلم هستيم
علی دایی واقعا اسطوره اخلاق و فوتبال مایی. دوستت داریم
دايي محبوبيت داره بخاطر اينكه با زحمت خودش به اينجا رسيده وهميشه حرف حق رو ميگه حتي اگر به ضررش تموم بشه.
واقعا"از مردانگی وکمکی که به مردم بی بضاعت میکنه لذت میبرم
بی جهت نیست که لقب شهریار بهش داده اند ایشان واقعاً اسطوره بوده وخواهد بود.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر