بازدید 14631

واکنش آمریکا به‌خبر دستگیری اتباعش در عربستان

دولت آمریکا در واکنش به خبر عربستان سعودی مبنی بر دستگیری اتباع این کشور به اتهام تروریسم اعلام کرد خبر سعودی ها را تایید نمی کند.
کد خبر: ۵۶۴۸۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 01 February 2016
دولت آمریکا در واکنش به خبر عربستان سعودی مبنی بر دستگیری اتباع این کشور به اتهام تروریسم اعلام کرد خبر سعودی ها را تایید نمی کند.

به گزارش مهر به نقل از رویترز، مقامات آمریکا روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کردند که نمی توانند خبر منتشر شده در خبرگزاری انگلیسی زبان سعودی مبنی بر دستگیری اتباع این کشور را به اتهام تروریسم تایید کنند.

هفته گذشته روزنامه سعودی گزت در خبری اعلام کرده بود که رژیم عربستان ۳۳ نفر را به اتهام شرکت در عملیات تروریستی دستگیر کرده است.

روزنامه سعودی به نقل از یک منبع ناشناس نوشت: چهار تبعه آمریکایی در بین دستگیر شده ها وجود دارد. اتباع کشورهای یمن، سوریه، اندونزی، فیلیپین، امارات، فلسطین و قزاقزستان در بین دستگیرشده ها اعلام شده است.

سفارت آمریکا در عربستان هنوز واکنش خاصی نسبت به این خبر نشان نداده است. دولت عربستان سعودی در سال ۲۰۱۴ داعش را یک گروه تروریستی اعلام کرد. سعودی ها ادعا می کنند افراد دستگیر شده با این گروه تروریستی رابطه دارند.

روز جمعه تروریست های داعش طی بمب گذاری در یک مسجد شیعیان در شرق عربستان چهار نفر شهید و ۱۸ نفر زخمی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام
وب گردی