بازدید 10821
سخنگوی کمیسیون اصل نود خبر داد:

اعلام اسامی متهمان زمین خواری گردنه حیران

کد خبر: ۵۶۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷ 23 January 2016
سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: گزارش سازمان بازرسی در باره زمینه خواری در گردنه حیران به این کمیسیون ارسال و در آن به اسامی افراد مقصر در این پرونده اشاره شده است.

به گزارش خانه ملت مصطفی افضلی فرد از ارسال نامه کمیسیون اصل نود مجلس به مقامات استان گیلان برای بررسی پرونده زمین خواری گردنه حیران با حضور در منطقه خبرداد و گفت: کمیسیون اصل نود مجلس نامه ای را به استانداری گیلان، رئیس کل دادگستری و سایر دستگاه های این استان ابلاغ کرده تا هماهنگی های لازم برای زمان حضور اعضای کمیسیون در استان برای بررسی میدانی این پرونده صورت گیرد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس با یادآوری اینکه نامه کمیسیون اصل نود به استانداری گیلان و دیگر مقامات این استان ابلاغ شده است، افزود: در آینده ای نزدیک اعضای کمیسیون به صورت میدانی و ازنزدیک برای بررسی پرونده زمین خواری در منطقه گردنه حیران حضور پیدا می کنند، البته پس از پایان بررسی ها گزارش مربوطه در کمیسیون قرائت خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از اتمام گزارش سازمان بازرسی کل کشور درخصوص پرونده زمین خواری گردنه حیران خبرداد و تصریح کرد: سازمان بازرسی در این پرونده به افراد مقصر در این پرونده و سهل انگاری نهادها و تبانی آنها درخصوص زمین خواری گردنه حیران اشاره کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان