بازدید 4483
۲

سرپرست فدراسيون جودو: نمی‏دانم ملک‏شاهی در قید حیات هست یا نه!

عليرضا اميني درپايان مصاحبه اطلاعات را از خبرنگار اعتماد ملي مي‌گيرد تا موضوع را بررسي کند وجواب دهد. هر چند كه پس از ارسال مدارك او ديگر پاسخگوي تماس‌هاي خبرنگار اعتمادملي نبود.
کد خبر: ۵۶۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۸۸ - ۱۵:۵۲ 19 July 2009
سرپرست فدراسيون جودو درپايان مصاحبه درخواست کرد که مستندات منتشر شده در سايت تابناک را در اختيار بگيرد. او به صورت کلي همه چيز را تکذيب مي‌کند اما در گوشه‌هايي از مصاحبه‌اش تاکيد مي‌کند: «من از چيزي حمايت نمي‌کنم»

عليرضا اميني دوماه است سرپرستي فدراسيون جودو را در اختيار گرفته و تاکيد مي‌کند در اين مدت متوجه صغر سن بازيکنان نشده.

با اين همه عليرضا اميني درپايان مصاحبه اطلاعات را از خبرنگار اعتماد ملي مي‌گيرد تا موضوع را بررسي کند وجواب دهد. هر چند كه پس از ارسال مدارك او ديگر پاسخگوي تماس‌هاي خبرنگار اعتمادملي نبود.

شما روز گذشته خبر جعلي بودن مدارک 3 نفر از جودوکاران را تکذيب کرديد، هنوز هم آن را تکذيب مي‌کنيد؟
بله هيچ کدام از اين اخبار صحت ندارند، من مدارک همه اينها را به صورت مستند در اختيار دارم و مي‌توانم به شما هم بدهم. هويت هر 10 ملي پوش جودو کامل تاييد شده و همگي به رحمت خدا رفته‌اند.

پس چطور امكان دارد که نام‌هاي ديگري در اعلاميه‌هاي آنها منتشر شده؟
اسم‌هايي که در اعلاميه‌هاست در پرانتز قرار گرفته يعني اسمي که به آن مشهور بوده‌اند. ممکن است من را هم به اسمي بشناسند و در شناسنامه‌ام اسم ديگري باشد.

اگر در كنار نام آنها نام ديگري در پرانتز بود، استدلال شما قابل قبول بود. اما در اعلاميه‌ها كنار نام خانوادگي آنها نام‌خانوادگي ديگري درج شده. در اعلاميه فوت ايمان زيني وند نام خانوادگي «ملک شاهي» در داخل پرانتز است. اين موضوع ثابت مي‌كند که او هويت ديگري دارد.
من اين عکس را نديده‌ام. اصلا اين مسائل به من ارتباطي ندارد. من دو ماه است سرپرست فدراسيون شده‌ام. اما يک جايگاه حقوقي دارم که بابت آن پاسخگو هستم. من مستنداتي در اختيار دارم که هويت بازيکنان را تاييد مي‌کند و اين برايم کافي است.

شما اين سه جودوكاي تيم ملي را از نزديک ديده بوديد؟
بله، بارها ديده بودم اصلا خودمان اين تيم را راهي کرديم.

متوجه سن بالاي جودوکاراني که مدارک نوجوانان دارند، نشديد؟
شما ممکن است 12ساله باشيد و 90 کيلو هم وزنتان، جثه همه ورزشکاران مي‌تواند بزرگ باشد اينکه دليل نمي‌شود.

اما چهره جودوکاراني که بالاتر از سن جوانان هستند و خودشان را نوجوان جا زده‌اند، بايد کاملا مشخص باشد؟
اين بازيکنان زير 18 سال هستند و حتي فدراسيون جهاني يک سال هم سنشان را افزايش داده. اين بازيکنان آخرين دوره‌اي بود که مي‌توانستند در مسابقات نوجوانان حاضر شوند. سنشان هم هيچ مشکلي نداشته است.

سوالم را جور ديگر مطرح مي‌کنم. مي‌دانيد محمد ملک‏شاهي کيست؟
نه.

ملک شاهي همان نام خانوادگي است که روي اعلاميه «ايمان زيني‌وند» داخل پرانتز چاپ شده بود. همان کسي که سال 1383 قهرمان مسابقات جوانان استان لرستان شد.
مسابقات نوجوانان از سال 86 برگزار مي‌شود.آن سال مسابقات نوجوانان برگزار نمي‌شد. از سال 86 چنين روندي داريم؟

خير، اين جودوکاردر مسابقات جوانان قهرمان شده؟ آن هم سال 83، شما بگوييد که آقاي محمد ملک شاهي الان در قيد حيات هستند يا خير؟
نمي دانم من دو ماه است سرپرستي فدراسيون را به عهده گرفته ام.اگر شما مستندات خود را براي ما بفرستيد من بررسي مي‌کنم و پاسخ مي‌دهم.

آقاي اميني مستندات خيلي مشخص هستند،اطلاعاتي که منتشرشده ثابت مي‌کند که 3جودوکارجان باخته شش سال در رده نوجوانان فعاليت مي‌کنند و از شناسنامه‌هاي جعلي استفاده کرده بودند. الان هم صاحبان هويت‌ها زنده‌اند و سه جودوکار ديگر فوت کرده‌اند.
من بررسي مي‌کنم و جواب مي‌دهم الان در گير کارهاي ختم اين جودوکاران هستم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی