بازدید 4306
۲
عضو اسبق كميسيون آموزش جودو:

سرپرست فدراسیون جودو کنار برود

پاسپورت گرفتن یا تعویض شناسنامه برای تغییر سن جهت شرکت در مسابقات نوجوانان کار سختی نیست. مشکل این است که بسیاری از جوانان به دلیل شرکت در این مسابقات دیگر نمی‌توانند در رده بزرگسالان حضور پیدا کنند و مدیریت فدراسیون تاکنون در این خصوص هیچ عکس‌العملی جهت رفع آن نداشته است.
کد خبر: ۵۶۲۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۸۸ - ۱۵:۲۲ 19 July 2009
مدیران فدراسیون جودو از تمام این مسائل با اطلاع هستند ولی گاهی نمی‌خواهند برخی از آنها را ببینند. برخی افراد در فدراسیون فقط به دنبال پول و پاداش هستند و همین باعث ایجاد بروز چنین اتفاقاتی می‌شود

پس از انتشار خبر درگذشت ده جودوکار ملی‎پوش رده نوجوانان کشورمان در سانحه سقوط هواپیما، جامعه ورزش در بهت فرو رفت اما با اعلام اسامی کشته‏شدگان اتفاق دیگری نیز به وقوع پیوست که نشان از سالم بودن سه تن از اسامی کشته‏شدگان که اصلاً جزو قهرمانان جودو محسوب نمی‏شوند بود. این در حالی است که سه تن دیگر که دارای سوابق قهرمانی داشتند به جای آنها در این مسابقات جان دادند.

محمد بلوطی، عضو اسبق كميسيون آموزش جودو در گفتگو با فردا با اظهار تاسف از سقوط هواپیمای حامل تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان در خصوص حضور چند تن از جودوکاران بزرگسان برای شرکت در این اردو در ارمنستان گفت: صغر سنی از معضلات اساسی فدراسیون جودو است و فدراسیون جودو سالها است که با این معضل دست به گریبان می‌باشد. اگر چنین مسئله‌ای ثابت شود باید با آن برخورد جدی کرد.

وی در ادامه افزود: پاسپورت گرفتن یا تعویض شناسنامه برای تغییر سن جهت شرکت در مسابقات نوجوانان کار سختی نیست. مشکل این است که بسیاری از جوانان به دلیل شرکت در این مسابقات دیگر نمی‌توانند در رده بزرگسالان حضور پیدا کنند و مدیریت فدراسیون تاکنون در این خصوص هیچ عکس‌العملی جهت رفع آن نداشته است.

وی با بیان اینکه در رده نوجوانان، جودوکار خوب زیاد است و نیازی به استفاده از بزرگسالان برای حضور در این رده سنی نیست گفت: مدیران فدراسیون جودو از تمام این مسائل با اطلاع هستند ولی گاهی نمی‌خواهند برخی از آنها را ببینند. برخی افراد در فدراسیون فقط به دنبال پول و پاداش هستند و همین باعث ایجاد بروز چنین اتفاقاتی می‌شود.

محمد بلوطی که خود از کاندیداهای ریاست فدراسیون جودو نیز می باشد با اشاره به عدم دقت در انتخاب مربیان از سوی مسئولین فدراسیون افزود: بحث اصلی در حل مشکلات ورزش و در این مورد خاص مدیریت فدراسیون است. مدیر باید جسارت، شهامت و همدلی داشته باشد. فدراسیون جودو باید از افراد متخصصی استفاده کند که تعهد کاری داشته باشد. افرادی که تنها به دنبال پول و جریانات داخلی نباشند. ما افراد متعهد و متخصص در کشور کم نداریم.

وی با انتقاد از مدیریت علیرضا امینی نائب رییس فدراسیون جودو گفت: چنین اشتباهاتی برای جودو ثمره بدی خواهد داشت. به آقای امینی که سالهاست ایشان را می‌شناسم قبلا گفته بودم که باید از همکاری با برخی افراد در فدراسیون که دارای مشکلاتی هستند خودداری کرد. من به آقای امینی توصیه می‌کنم که اگر واقعا مدیریت در توانش نیست کار را به دست کاردان بسپارد.

محمد بلوطی همچنین از برنامه‌های خود برای ورود به فدراسیون جودو حل چنین مسائلی دانست و تاکید کرد: برای اینکه به اهدافمان در رشد جودو در سطح جهانی برسیم باید فدراسیون را به متخصصان این رشته بسپاریم و جودو را از هرگونه فساد و آسیبی دور نگاه داریم. باید فضای جودو در کشور به فضای پاکی تبدیل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
20
20
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی